Xbox 360

Status
Niet open voor verdere reacties.

EmreE..

Gebruiker
Lid geworden
3 okt 2006
Hey GAmers..

Ik wil een xbox 360 kopen maar ik twijfel, want ze zeggen dat Xbox360 niet leuk is en daarvoor wil ik het aan jullie vragen..:D

wat vind je van Xbox 360..??

Plaats maar een antwoord :P

Ik denk dat het toch iets persoonlijks is. Je moet ook kijken welke games je leuk vind en welke er voor de Xbox360 te verkrijgen zijn. Zelf hou ik voorlopig wel op de Playstation 2 en later mischien de Playstation 3.

Jah en ik vind meer Schiet spellen online leuk :P en dat heb je ook op de Xbox Live en je hebt er verschillende Maar ik wil ook wel is de Mening van Xboxer's horen wat hun van Xbox 360 vinden

ik vind de xbox360 egt goed veel titels en je kan er makkelijk en goedkoop mee online =)

Zelf ben ik ook een fantieke gamer.
Ik heb zowel een PS als Xbox 360.

De gameplay en vormgeving van de spellen op de 360 zijn (imo) erg goed. Je hebt daarnaast ook nog een goede arcade met oude spellen. Neem pacman (de oude) Doom en ga zo maar verder.

Veel goede schietspellen zijn er ook. Dus ja, een 360 is de moeite waard en iig een stuk goedkoper dan de PS3 die pas in maart 07 komt.

De nintendo gaat denk ik ook zwaar rocken hoor, het ziet er alleen niet zo mooi uit als de andere consoles. Maar daarintegen brengen ze wel nieuwe gameplay en dus ijzersterk...

De ( uitgebreide) xbox 360 werd door JR. met trompetgeschal verwelkomd. Xbox live is waanzinnig met vele mogelijkheden. Je kan hele uitgebreide trailers downloaden met een hele goede snelheid. De draadloze controlers zijn erg goed. Grafische kwaliteit is ook goed. Nadeel is dat de "360 Games"erg duur zijn maar dan krijg je ook wel wat.. Denk dat de nieuwe generatie consoles allemaal van een zelfde kwaliteit zijn.

Ga ervan uit dat de nieuwe games voor de PS3 nog duurder gaan worden.
Dit ivm de BluRay die er in zit.
Overigens zijn de eerste games voor de 360 al in prijs verlaagd.

Ik ben ook zeer te spreken over mijn 360, de meeste games zijn grafisch erg goed.
De controlers zijn prima. Heb nog nooit last gehad van een weggevallen verbinding, en de batterijen gaan ook lang mee (ik gebruik wel oplaadbare :p )
Xbox Live is erg handig voor demo's, trailers en extra's voor je games.
Het enige nadeel vind ik de leesbaarheid van de letters op een normale tv, die is bij de meeste spellen niet echt goed. Gelukkig heb ik hem nu op een LCD tv aangesloten, en daar is het haarscherp.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan