XBox 360

Status
Niet open voor verdere reacties.

Lerosa

Meubilair
Lid geworden
23 jul 2001
Berichten
5.159
Hallo,

Zit er op een xbox 360 ook een draadloze internetverbinding, dus een WiFi kaart ingebouwd zodat je via een draadloze router op het ineternet kunt?

Alvast bedankt voor eventuele reacties. :thumb:
 
Op de Xbox 360 zit GEEN ingebouwde WIFI, wel kun je deze erbij kopen voor ik dacht 60 euro. Ook kun je gewoon via de kabel gaan. Of je internetverbinding op de PC delen:rolleyes:

Ps. Offtopic: crash,

Ik krijg reclame op jou Casemod Site?
 
Laatst bewerkt:
Ps. Offtopic: crash,

Ik krijg reclame op jou Casemod Site?
Offtopic,

Klopt zie ook de mededeling die ik op m'n site heb geplaatst. Als ik er ooit aan toe kom de site te updaten/veranderen, dan ga ik ook een andere teller gebruiken.:)
 
Het is de bedoeling dat alles draadloos gaat in huis, is het dan mogelijk om voor 60 euro een WiFi kaart te kopen en kun je die er dan inzetten?


Op de Xbox 360 zit GEEN ingebouwde WIFI, wel kun je deze erbij kopen voor ik dacht 60 euro. Ook kun je gewoon via de kabel gaan. Of je internetverbinding op de PC delen:rolleyes:

Ps. Offtopic: crash,

Ik krijg reclame op jou Casemod Site?
 
Hier vind je allemaal Xbox360 spullen voor internet met de Xbox.
 
Hoi Sandra,
Het enige dat je nodig hebt om draadloos te 360-en is een adapter:
B4B-00018__new.jpg

Deze zijn tussen de €79,99. Eerlijk gezegd zou ik hem bij Amazon.co.uk kopen en gelijk een paar spellen, daar kost de adapter 55 pond, en de pond staat nu historisch laag. £1 is €1,38 als je er 1 of 2 spellen bijkoopt heb je de verzendkosten er makkelijk uit.

Voorbeeld:
Ik heb voor £283.74 = €398,00 het volgende gekocht: (alles ps3)
1 x Ratchet and Clank
2 x singstar
2 x Call of Duty 4
1 x Assasin's Creed
1 x Eye (camera)
1 x cd van Hard Fi.

Koop ik dit in NL ben ik € 490,00 kwijt. Beide inclusief bezorgkosten.

Succes
 
Laatst bewerkt:
Het verbaasd me dat die dingen zo duur zijn. Ik heb ze in nederland gezien voor 60 Euro. Ik dacht bij de V&D. Zal wel een aanbieding geweest zijn:(
 
Het verbaasd me dat die dingen zo duur zijn. Ik heb ze in nederland gezien voor 60 Euro. Ik dacht bij de V&D. Zal wel een aanbieding geweest zijn:(

Daar durf ik geen uitspraak over te doen, ik ga even uit van de adviesprijs. Vaak neem ik dan de richtprijs die bij Bol.com wordt aangegeven.
 
Bedankt voor alle reacties,

IK denk dat ik dat apparaatje wel nodig heb... nu even kijken waar hij dan het goedkoopst is. :thumb: :)


Hoi Sandra,
Het enige dat je nodig hebt om draadloos te 360-en is een adapter:
B4B-00018__new.jpg

Deze zijn tussen de €79,99. Eerlijk gezegd zou ik hem bij Amazon.co.uk kopen en gelijk een paar spellen, daar kost de adapter 55 pond, en de pond staat nu historisch laag. £1 is €1,38 als je er 1 of 2 spellen bijkoopt heb je de verzendkosten er makkelijk uit.

Voorbeeld:
Ik heb voor £283.74 = €398,00 het volgende gekocht: (alles ps3)
1 x Ratchet and Clank
2 x singstar
2 x Call of Duty 4
1 x Assasin's Creed
1 x Eye (camera)
1 x cd van Hard Fi.

Koop ik dit in NL ben ik € 490,00 kwijt. Beide inclusief bezorgkosten.

Succes
 
Hoi pas op,

de goedkope die je ziet staan is een beetje misleidend.
Dat zijn converters om draadloze xbox 360 controllers op je pc aan te sluiten, hierdoor kan je met je controller op de pc gamen.

gr. Greg
 
Oke, vond het al raar dus ik moet wel op zo'n 70 euro rekenen zo te zien.

Bedankt voor alle reacties mijn vraag is opgelost :thumb:
 
Bedankt voor de antwoorden, ik ben er helemaal uitgekomen. :thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan