xbox aansluiten op m'n laptop

Status
Niet open voor verdere reacties.

marynn37

Gebruiker
Lid geworden
28 jul 2009
Hallo,
ik wil mijn xbox aan sluiten op m'n laptop(geen xbox 360). Maar hoe moet ik dat doen?!:confused: met al die kabels en kan het wel eigenlijk? En als je speciaale kabels nodig heb, waar kan ik die dan kopen! En zijn die nog wel te koop?

Wat wil je precies doen?
Als je XBOX een aanpassing heeft gehad kun je een ftp server van de xbox benaderen.
laptop naar xbox is dan een cross cable. Via een switch gewoon RJ-45 Cat (standaard netwerkkabel).

Als je laptop wilt gebruiken als scherm dan moet ik je teleurstellen dat gaat niet werken.

Laatst bewerkt:
Nee kan niet.

Laptop kan alleen uitvoeren niet invoeren.
dus bijvoorbeeld een monitor eraan hangen dan kan hij tonen wat je ook op je scherm ziet (denk aan een beamer). maar uitvoer (zoals van de xbox) kan niet zichtbaar worden op je laptopscherm.

computerscherm

Oké jammer

maar als ik nouw gewoon een pc beeldscherp zonder computer zou het dan wel kunnen.

Nee, tenzij hij een tvtuner heeft zoals bijvoorbeeld een Samsung 910MP o.i.d. dan heb je een scart aansluiting op de monitor en kan het wel.

Heb er nog wel eentje te koop voor je :)
een 70cm breedbeeld 100Hz Deawoo. :D
perfect voor de Xbox.

Momentje,
wat hier gezegd word is compleet onjuist.
Een laptop of pc kunnen inderdaad niet de inhoud van je xbox laten zien
Maar een losse monitor kan gewoon aals beeldscherm voor de xbox dienen.
Meld me welk beeldscherm je hebt en ik zal je zeggen welke kabels je nodig hebt.

Een xbox heeft een Scart(elke normaale t.v. die niet ouder is dan 20/25 jaar heeft scart) verder heeft een xbox nog HDMI ingang.

tenzij je een t.v. hebt uit de jaren 80 kan je gewoon via scart je xbox aansluiten en als je niet weet wat scart is dan is het de zelfde ingang die je gebruikt voor bijv een dvd speler of video speler.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan