xbox gaat aan zonder aan te zetten

Status
Niet open voor verdere reacties.

Quinten132123

Gebruiker
Lid geworden
13 dec 2008
Berichten
210
hallo,
ik heb een heel vreemd probleem.
ik heb sinds een tijdje een xbox 360 console, maar deze is nu al 3X in de nacht aangegaan zonder dat hij is aangezet, het is ook niet zo dat hij met een andere wireless controller die op die xbox is afgesteld wordt aangezet.
en nog vreemder, als ik de grote zwarte stroomkabel uit mijn pc haal en die weer erin doe gaat de xbox ook aan!! en mijn pc staat dan ook aan zonder dat ik hem aanzet, maar het lampje(groene) brandt niet, en als ik mijn xbox dan uitzet gaat mijn pc die ''aan'' stond ook uit.
ik begrijp er echt niks van, beetje moeilijk uit te leggen, dus hoop dat jullie het begrijpen;)
 
Verplaatst Hardware overige ---->>> X-box / X-box 360.
 
Hmm, het klinkt allemaal inderdaad erg vaag. Het enige wat ik zou kunnen bedenken is dat de buren ook een xbox hebben en die toevallig op die van jou hebben afgesteld een keer. Maar dat hij tegelijk met de pc aangaat kan ik daarmee helaas niet verklaren :confused:
 
Hmm, het klinkt allemaal inderdaad erg vaag. Het enige wat ik zou kunnen bedenken is dat de buren ook een xbox hebben en die toevallig op die van jou hebben afgesteld een keer. Maar dat hij tegelijk met de pc aangaat kan ik daarmee helaas niet verklaren :confused:

dat is het niet, dat weet ik zeker.
volgens mij is er ergens iets mis met de kabels ofzo
 
Ik zou even naar Microsoft bellen want dit is wel een heel raar probleem. Het nummer van Microsoft vind je in de doos van de Xbox...
 
het is een beetje een vreemd probleem om telefonisch op te lossen aangezien het erg lastig uit te leggen is, en ik heb er ook niet erg veel last van.
pas 2x gehad, dus het valt wel mee
 
het is een beetje een vreemd probleem om telefonisch op te lossen aangezien het erg lastig uit te leggen is, en ik heb er ook niet erg veel last van.
pas 2x gehad, dus het valt wel mee

Hoezo? Je zegt gewoon dat hij 's nachts spontaan aangaat en je vraagt of meerdere mensen dat probleem hebben. En je vraagt of het gemaakt kan worden. Eigenlijk kan je ook gewoon na het gamen de stekker uit het stopcontact halen!:p
 
aangezien het probleem zo lastig is op te lossen en echt niemand hier geen enkel idee heeft, maakt het van mij niet meer zo veel uit. En om nou elke keer die stekker er uit te trekken zie ik ook niet zitten:rolleyes:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan