xbox hd probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

pionok

Gebruiker
Lid geworden
5 mrt 2004
ik heb een vraagje. Van een xbox is de hd kapot, nu is die xbox weggebracht en is er een nieuwe hd ingegaan. Dit viel onder de garantie.
Maar ik heb de oude ook nog en daar staat 84gig aan spellen op. Hoe kan ik nu die spellen eraf halen.
ik heb hem aan mijn pc gehangen en de bios herkend hem maar in verkenner staat ie niet.
de schijf moet terug naar die winkel want die stuurt hem op naar seagate ,maar ik wil graag mijn spellen redden.
Wie kan me helpen.
oh ja toen de schijf nog in de xbox zat kon ik via me router en een ftp programma alles op de schijf zetten. Dit kan nu niet meer omdat de hd eruit is.

groeten rene

Je zegt dat de oude HD kapot is, hoe wil je dan die spellen er af halen ?

het is de opstartsector waarschijnlijk en vaak is het mogelijk dat je er dan nog wel spullen vanaf kunt halen.

Xbox (Microsoft) zet er een lock zodat jij er niks mee kan.
Is het een orginele Xbox of is hij omgebouwt.

Kom op nou een nieuwe erin door de winkel en de oude nog meenemen ook.
Ik zou zeggen haal die spelletjes(als winkelier) eraf en kom dan voor de nieuwe.
Iets klopt er niet wat je zegt ,maar hou me te goede als ik het verkeerd hebt!

het is een omgebouwde xbox. En die hd moet terug naar de winkel. Want die gaat naar seagate. Wat zou er niet moeten kloppen dan?

Dan heb je mazzel want als hij omgebouwd is vervalt je garantie. (kijk ook even naar mijn tip).

ja maar dat is dus niet waar, want ik heb al een nieuwe hd in de xbox zitten. Maar dat is nu niet waar het om gaat. Mijn vraag is alleen of ik de hd nog op een of andere manier uit kan lezen op de pc.

Als hij als 2e HD werkt moet je hem wel even op Slave zetten.

dit snap ik zelf ook wel. MAar de bios vind hem wel, alleen de programmatuur van de xbox heeft een ander protocol dan windows en daardoor kan je hem niet normaal gebruiken. Misschien bestaat er een programma om hem nu wel te kunnen gebruiken.

Waar je HD is omgeruild had dat even voor je kunnen doen , is voor hem/haar heel simpel te doen!

Geplaatst door pionok
het is een omgebouwde xbox. En die hd moet terug naar de winkel. Want die gaat naar seagate. Wat zou er niet moeten kloppen dan?

Hij blijft omgebouwd!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan