Doppie1986
Nieuwe gebruiker
- Lid geworden
- 2 feb 2013
Hallo allemaal! Ik heb echt een ***** probleem met die xbox van me! Ik snap er niks meer van.. Ik heb geprobeert om me xbox te koppelen met me Windows Mediaplayer dat is echter niet gelukt. Ik heb een code gekregen die moest ik opschrijven.. En nou was er gister een maat van mij hier en had die de code opgeslagen op zijn telefoon, niks aan de hand
Vervolgens had ik de code ingevoert en was die dus aan het verbinden.. Maar nu krijg ik elke keer dat de code verkeerd is, en zul je denken nou voer hem opnieuw in.. Nee dat gaat niet want die kneus heeft me code verwijdert-_-' Dus heb vanmorge alles geprobeert.. ten eerste hij ziet me windows mediplayer niet meer.. dus krijg geen code te zien.. Kan het er mee te maken hebben dat die bij mediaplayer hem nog steeds ziet staan in de extender? HIj geeft wel aan dat die NIET is geconfigureerd.. maar als ik dat doe dan blijft die om die ***** conde vragen.! please help me! heb zelf xbox lui geprobeert te pakken te krijgen maar die site werkt voor geen meter mee! als jullie dingen niet begrijpen, zou zeker kunnen.. vraag het alsjeblieft! heb jullie hulp hard nodig! pfff! thanks alvast! ow ja vergeten.. ik heb windows 7 en geen windows media player maar (Center)

Laatst bewerkt: