Xbox Live 1 maand?

Status
Niet open voor verdere reacties.

gamerz1o1

Gebruiker
Lid geworden
15 mei 2008
ik ben op zoek naar 1 maand xbox live gold, maar ik kan tot nu toe alleen nog maar 3, en 12maanden vinden, nu heb ik wel 1 site gevonden :

http://www.livekaarten.nl/product/XBOX+360+Live+Gold+1+maand/

maar ik ben bang dat 't oplichterij is. en ik zoek eigenlijk ook MS points die ik gwn met iDEAL kan kopen ipv credit card. als iemand nog een goede plaats weet om 1 maand xbox live te kopen met iDEAL graag :D

In een legale winkel kun je alleen maar 3 of 12 maanden kopen.
De 1 maands kaarten zitten vaak bij games als lokkertjes.

Wil je 1 maand, dan moet je een creditcard hebben. Een andere mogelijkheid is er niet.

Heb even een account aangemaakt om te ontkrachten dat LiveKaarten.nl oplichters zijn.

Is gewoon een betrouwbare site waar je je punten en abonnement kunt verlengen.

Ik zou hier niet bestellen, men levert namelijk niet (of heel traag?) !
Quote: "Indien op voorraad, code direct in je mailbox!"
Maar die hebben ze dus niet op voorraad !!
Ik heb 7 september 2100 live punten besteld (en betaald via ideal),
en tot op heden (12 september) nog niks ontvangen (Nalevering?).

Het klopt inderdaad dat de levering vertraagd is.

Er is iets fout gegaan met de betaling aan de leverancier.

Binnenkort is alles weer ruim op voorraad en heeft iedereen de code binnen 5 minuten in de inbox :)

Het klopt inderdaad dat de levering vertraagd is.

Er is iets fout gegaan met de betaling aan de leverancier.

Binnenkort is alles weer ruim op voorraad en heeft iedereen de code binnen 5 minuten in de inbox :)

Vriend,

Ook ik heb grote twijfels bij jou, ik heb gisteren een xbox live gold abo van 1 jaar besteld, op je site stond immers dat ze voorradig zijn, echter nadat ik de bestelling had afgerond, kreeg ik meteen een mail dat ze niet voorradig zijn...???!!

Op mijn telefoontjes en mail word niet gereageerd??!!

Op deze manier ben je slecht bezig, ik zal morgen nog een keer bellen en dan hoop ik dat je je telefoon opneemt...

Ik wil weten hoelang het duurt voordat ik mn live abo ontvang, want ik ga dus echt geen weken wachten..

Dat snap je wel...als je ze niet kan leveren dan had ik graag mn geld terug gehad..

....Paps!

Als een product op voorraad is, staat dit ook aangegeven.

Er staat op dit moment: INDIEN op voorraad.

Onder het plaatje staat of hij Direct leverbaar is of niet.
Dit is overigens niet mijn werk dus uiteraard ben ik niet altijd in de situatie om de telefoontjes te beantwoorden.

Als een product op voorraad is, staat dit ook aangegeven.

Er staat op dit moment: INDIEN op voorraad.

Onder het plaatje staat of hij Direct leverbaar is of niet.
Dit is overigens niet mijn werk dus uiteraard ben ik niet altijd in de situatie om de telefoontjes te beantwoorden.

Je hebt mijn vraag niet beantwoord, wanneer krijg ik mijn code of mijn geld terug?
Waarom staat je telefoonnummer niet meer op de site?

Kan iemand mij hier vertellen wat men hier tegen kan doen?

Je hoeft hier niks tegen te doen want de codes worden zo snel mogelijk geleverd en anders kan ik altijd het geld terugstorten, dat is geen probleem.

Telefoonnummer is van de site omdat ik telefonisch eigenlijk niet bereikbaar ben, dus probeer ik alles via de mail te beantwoorden.

Je hoeft hier niks tegen te doen want de codes worden zo snel mogelijk geleverd en anders kan ik altijd het geld terugstorten, dat is geen probleem.

Telefoonnummer is van de site omdat ik telefonisch eigenlijk niet bereikbaar ben, dus probeer ik alles via de mail te beantwoorden.

wat is zo snel mogelijk?
Geef nu eens aan hoelang je denkt dat het duurt?
Als ik het goed begrijp, als ik je een mail stuur, dan stort je het geld terug?

Nou Nou Nou...
Vanmorgen een code ontvangen van davypsv@gmail.com, en weet je wat???

Code is invalid!!

Ik ben echt pislink he...

Beste Davy, ga dit oplossen aub...dit duurt echt te lang vriend...
En kom me niet met het verhaal, die code zou het moeten doen..want het doet het NIET

Krijg de melding: This code is invalid

OPLOSSING graag

Opnieuw een reactie van mijn kant.

Klein foutje gemaakt met de code. Stond ergens 32 ipv 43.

Heb zojuist de goede code verzonden.

Alles is overigens weer op voorraad dus LiveKaarten.nl kan direct de kaarten leveren!

Beste davy,

code werkt nu inderdaad!
Bedankt voor de correcte afhandeling..
Maar je zult begrijpen dat mensen zich zorgen gaan maken als er van alles mis gaat, zeker als klanten dan ook nog eens geen telefonisch contact kunnen krijgen....het idee dat men belazerd word ontstaat dan al snel...
Maar goed, probleem gelukkig opgelost, volgende keer vraag ik vantevoren of iets zeker weten op voorraad is...

Ik heb zelf 2 dagen geleden via livekaarten.nl 2100 xbox live points aangeschaft, met ideal betaald, en code direct in inbox ontvangen.

Na meerdere malen code ingevuld te hebben op de xbox zelf en op de xbox website krijg ik telkens het bericht dat deze code al een keer gebruikt is.

Heb Davy zelf hierna eem email gestuurd en kreeg daarop deze verbaasde reactie,

"2009/10/5 Davy <order@livekaarten.nl>

Al gebruikt, hoe kan dat nu weer?

Ik zal dit navragen aan de leverancier of die deze code zou willen vergoeden.
"

Heb daarna gevraagd hoe lang hij daar voor denkt nodig te hebben maar hier geen reactie op gekregen...

Zou zelf graag zien dat door deze post er toch een oplossing uit komt.

Beste,

Ik ben inderdaad bezig met een ander project waardoor ik dit project van de hand wil gaan doen.

Dat wil niet zeggen dat de klant daar iets van merkt.
De site draait juist beter dan ooit op dit moment :D

Prijzen heb ik ook nog wat omlaag gegooid zodat jullie nog goedkoper Xbox Live kunnen spelen.

Hallo allemaal. Ik heb hierop nog een vraag. Weet iemand waar dat allemaal ook goedkoop is en waar ik wel de garantie heb dat ik een juiste code krijg. Alvast bedankt, sentmen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan