Xbox Live 1 maand?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb zelf 2 dagen geleden via livekaarten.nl 2100 xbox live points aangeschaft, met ideal betaald, en code direct in inbox ontvangen.

Na meerdere malen code ingevuld te hebben op de xbox zelf en op de xbox website krijg ik telkens het bericht dat deze code al een keer gebruikt is.

Heb Davy zelf hierna eem email gestuurd en kreeg daarop deze verbaasde reactie,

"2009/10/5 Davy <order@livekaarten.nl>

Al gebruikt, hoe kan dat nu weer?

Ik zal dit navragen aan de leverancier of die deze code zou willen vergoeden.
"

Heb daarna gevraagd hoe lang hij daar voor denkt nodig te hebben maar hier geen reactie op gekregen...

Zou zelf graag zien dat door deze post er toch een oplossing uit komt.

Ben er toen direct achterheen gegaan.

Leverancier heeft excuses aan me aangeboden en nieuwe codes gestuurd. Deze heb ik vervolgens ook direct naar U gestuurd waardoor alles netjes is opgelost :D

Zou U aub zelf even willen reageren zodat andere mensen ook weten dat ik het netjes heb opgelost.

Ik heb gisteren van Davy email ontvangen met excuses en een andere code, en die doet het wel.

Binnen redelijke tijd opgelost dus, bedankt daarvoor.

Beste,

Ik ben inderdaad bezig met een ander project waardoor ik dit project van de hand wil gaan doen.

Dat wil niet zeggen dat de klant daar iets van merkt.
De site draait juist beter dan ooit op dit moment :D

Prijzen heb ik ook nog wat omlaag gegooid zodat jullie nog goedkoper Xbox Live kunnen spelen.

Ik heb hem gevraagd als dit gedoe met zijn klanten(/slachtoffers) waar is. Ik denk dat hij dit schreef omdat hij geen slechte reactie's wil. Is dit te vertrouwen of niet? Kan ik hier gaan kopen zonder hem tientallen keren hem op mijn aankoop te attenderen?

Groet sentmen.

Vraag maar na bij de concurrenten. Die hadden hier ook last van.

Leverancier had foute codes geleverd, waardoor ik die ook weer had geleverd aan de klant.
Het ging enkel om de 2100MS codes die fout waren. Alle andere codes zijn gewoon prima en de 2100MS vanaf nu dus ook weer.

Beste,

Ik ben inderdaad bezig met een ander project waardoor ik dit project van de hand wil gaan doen.

Dat wil niet zeggen dat de klant daar iets van merkt.
De site draait juist beter dan ooit op dit moment :D

Prijzen heb ik ook nog wat omlaag gegooid zodat jullie nog goedkoper Xbox Live kunnen spelen.

Maar waarom staat er op de site van sitedeals dat je geld wil hebben voor een vakantie? Ik vindt het raar als u de ene keer wat anders zegt dan de andere keer.

M.V.G. sentmen.

Super!!

Ik heb zelf via LiveKaarten xbox live gekocht en het is 100% betrouwbaar, want ik speel nu goed op internet. Dus ik snap niet wat het probleem is. Anders moet je eerst goed lezen voordat je de code invoert.

Gr Jim

Scheelt inderdaad €1,- maar de levertijd is ook langzamer.

Indien je de code direct wilt is LiveKaarten.nl de plaats om te bestellen :thumb:

edit: Ben net meteen terug gebeld en het word gewoon netjes geregeld.

Laatst bewerkt:
hoi

ik heb een 1 jaar abo bij livekaarten besteld en er staat dat het zo snel word opgestuurd maar niet hoe lang en ik loop nu te stresse:D of de site wel betrouwbaar is ik hoop snel dat iemand reageert

Goed ik ga nu een slot op deze topic zetten. Er blijven steeds andere mensen reageren, terwijl ook wel te zien is dat er een oplossing komt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan