livekaarten
Gebruiker
- Lid geworden
- 8 sep 2009
- Berichten
- 13
Ik heb zelf 2 dagen geleden via livekaarten.nl 2100 xbox live points aangeschaft, met ideal betaald, en code direct in inbox ontvangen.
Na meerdere malen code ingevuld te hebben op de xbox zelf en op de xbox website krijg ik telkens het bericht dat deze code al een keer gebruikt is.
Heb Davy zelf hierna eem email gestuurd en kreeg daarop deze verbaasde reactie,
"2009/10/5 Davy <order@livekaarten.nl>
Al gebruikt, hoe kan dat nu weer?
Ik zal dit navragen aan de leverancier of die deze code zou willen vergoeden."
Heb daarna gevraagd hoe lang hij daar voor denkt nodig te hebben maar hier geen reactie op gekregen...
Zou zelf graag zien dat door deze post er toch een oplossing uit komt.
Ben er toen direct achterheen gegaan.
Leverancier heeft excuses aan me aangeboden en nieuwe codes gestuurd. Deze heb ik vervolgens ook direct naar U gestuurd waardoor alles netjes is opgelost

Zou U aub zelf even willen reageren zodat andere mensen ook weten dat ik het netjes heb opgelost.