Xbox Live----Router

Status
Niet open voor verdere reacties.

Xboxking

Gebruiker
Lid geworden
28 dec 2002
Berichten
36
Ik wil misschien wel Xbox Live aanschaffen, en ik wil daar waarschijnlijk een router bij aanschaffen om op internet te kunnen, maar ik heb er helemaal geen verstand van hoe duur een router nu ongeveer is(draadloos) en hoe het ongeveer werkt.
Nu blijkt ook dat sommige routers geen Xbox Live ondersteunen en hoe kom ik erachter dat hij dat wel doet????
Alvast Bedankt....
 
Hmmm wat ik begrepen heb zit er op die xbox een LAN aansluiting waarmee je dus via je kabelmodem/adsl kan internetten. Ik neem aan dat jullie al zoiets hebben vandaar dat er een router tussenmoet anders doet de hele handel het niet meer tegelijkertijd. (die andere pc bedoel ik) Normaal moet alles gewoon werken met welke router dan ook maar wat ik me afvraag: waar en hoe ga je die draadloze ontvanger aansluiten op je xbox? Die lan aansluiting kun je vergeten nl.

succes
 
Het schijnt gewoon te kunnen via Xbox Live,
Je hangt iets aan je computer, dat verzend het via de router naar de xbox ofzoiets....
Ik heb het gelezen in Xbox Magazine en het schijnt te werken....
 
Je hebt op de xbox360, 2 mogelijkheden:
1. Je koopt een UTP/Netwerk kabel en die steek je achter in je Xbox -> en dan naar de router.
2. Je koopt een MS draadloze adapter en maakt draadloos verbinding.

2 is het gemakkelijkst zou je misschien denken, maar er zijn heel veel problemen mee. Zelf krijg ik het ook niet werkend.
Een kabel werkt daarentegen in bijna alle gevallen wel, dus zelf zou ik voor een kabel gaan.
De gewone xbox werkt alleen met een UTP kabel, zover ik weet
 
Laatst bewerkt:
Je hebt op de xbox360, 2 mogelijkheden:
1. Je koopt een UTP/Netwerk kabel en die steek je achter in je Xbox -> en dan naar de router.
2. Je koopt een MS draadloze adapter en maakt draadloos verbinding.

2 is het gemakkelijkst zou je misschien denken, maar er zijn heel veel problemen mee. Zelf krijg ik het ook niet werkend.