Xbox live verbinden

• Onderwerp starter Onderwerp starter xboz
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

xboz

Gebruiker
Lid geworden
17 jul 2008
Hallo,
ik heb sinds kort een xbox 360 met een aantal spellen :D alleen ik heb een vraagje over xbox live:
ik heb al een account gemaakt op www.xbox.com alleen ik weet niet goed hoe ik mijn xbox moet verbinden met internet, mijn router(of draadloosinternetdingetje) staat heel ver weg van mijn xbox 360 dus een kabel wordt lastig :confused: en een draadloze xbox verbinding dingetje kost me al gauw 70euro dus wat is het goedkoopste en makkelijkste:D ik hoor het wel weer
Greetz xboz

Je geeft zelf eerlijk gezegd al de mogelijkheden. Of je koopt voor (veel) geld zo'n draadloos ding, of je moet toch een kabel trekken.

ook niet erg goedkoop maar wellicht is internet via het stopcontact ook een oplossing (zeker wanneer je de xbox een keer ergens anders in huis wil spelen, bijv. zolder)

Kan je mij miss een tutorial sturen over hoe dat gaat(ik ben niet zo heel erg technisch) En is dat heel veel werk want mijn ouders willen er niet zo veel tijd aan besteden en/of kan ik het zelf doen?:evil:

Mag ik vragen waarom het zo moeilijk is een kabeltje te spannen? Ik heb het hier meerdere malen (samen met mijn vader) in 20 minuutjes gedaan. Dan ging ik van de begane vloer naar de zolder (2e verdieping). Met iets meer tijd kan je het nog eens heel netjes afwerken (heb ik later nog gedaan) zodat je er vrijwel niets van ziet.
Daarnaast vraag ik me af of het via het stroomnetwerk wel gaat werken op de xbox. Heb je daar niet speciale hardware voor nodig in je pc (xbox in dit geval dus), wat niet mogelijk is in de 360?

Bij ons zijn de houten plinten(die dingen langs de muur met kabels) bijna helemaal vol en miss past hij daarom niet dus ik zocht een andere manier maar ik ga het denk ik wel proberen met kabel alvast bedankt

Laatst bewerkt:
Is dat wel veilig en werkt het egt ik ga het nu lezen(had gisteren geen tijd sorry:confused:)
:thumb::thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan