Xbox-Live

Status
Niet open voor verdere reacties.

Rood412

Gebruiker
Lid geworden
2 mrt 2010
Berichten
399
Hallo Allemaal, :D

Alle een paar weken geleden is mijn xbox-live lidmaatschap voorbij dat duurde een maand, maar toen ik vandaag bij xbox-live ging kijken had gewoon nog xbox-live.

Ik zou niet weten hoe het opeens is gekomen ??


Weet iemand misschien iets

Bedankt:thumb:
 
ja je hebt een maand gold daarna ga je naar silver kun je dus niet online gamen/kletsen met mensen enz wel gewoon online zijn
 
ja je hebt een maand gold daarna ga je naar silver kun je dus niet online gamen/kletsen met mensen enz wel gewoon online zijn

Hoi,

Maar even een voorbeeld:
Ik ging vanmiddag even kijken of ik nog online kon met cod6, opeens kon het en ik kon ook gewoon gamen. Terwijl ik een paar weken geleden een berichtje kreeg dat mijn lidmaatschap voorbij is.

Ik hoop dat het duidelijk is...

Bedankt:thumb:
 
hmm misschien 1 of andere actie..
volgens mij kun je ergens in het menu ook zien waneer je subscription afloopt.

maar je hebt niet toevallig je creditcard gegevens en dergerlijke ingevoerd of wel?
zo wel kan het zijn dat ze je een jaar van je rekening afgeschreven hebben
 
Je krijgt 2 weken voordat je Gold afloopt een email met bericht dat je Gold abo verloopt. Na die 2 weken is het dan ook echt over.

In het geval van de creditcard wat eehbiertje zegt dan heb je de melding gekregen waarin gelijk staat dat ze jouw abo verlengen. Dit gebeurt automatisch, de enige manier om dit stop te zetten is een belletje naar Xboxsupport.
 
Ik weet 100% zeker dat ik er niet voor betaald heb...

Maar een actie kan het ook wel zijn.
 
aangezien je het op vrijdag had is het hoogst waarschijnlijk gwn de gratis weekend acite. dat doen ze wel vaker. dan is voor iedereen xboxlive gold gratis voor maar een weekend

mvg

vlamer12
 
Dat zal dan ook wel verklaren waarom ik, toen ik al'n jaar bijna geen gold meer had, ineens weer online kon gamen.. (had net Guitar hero 5 gekocht, en toen was'k functies aan't uitproberen, kon'k ineens online spelen..). Nu heb'k weer gold, maar kan'k niet meer online omdat m'n ***router de verbinding niet goed genoeg doorstuurt -.-'
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan