Xbox of play station 2

Status
Niet open voor verdere reacties.

ericvanbelgie

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
19 apr 2002
Wat is momenteel het best om bij te kopen als spel computer een x box of play station ? en PS wat is het tarief om dat te gebruiken via het Internet, online games te spelen ?

ik zou zeker gaan voor de PS2 :D is gewoon beter vindt ik dan leukere spellen. Voordeel XBOX is dat de spellen wel goedkoper zijn:rolleyes:

Maar let goed op de PS3 komt er aan

ik zou voor de xbox gaan, o.a. omdat er intern geheuge in zit en voor de ps moet je dat er los bij hebben.

sux6:thumb:

ps2 is al onwijs oud, en heeft slechte graphics vergeleken met de xbox. Je verprutst je geld met een ps2 :rolleyes:

Laatst bewerkt:
Geplaatst door Rimsic
ps2 is al onwijs oud, en heeft slechte graphics vergeleken met de xbox. Je vern*ukt je geld met een ps2 :rolleyes:

nou nou nou wat een taal :p :p :p haha nee maar goed ja ik heb een Ps2 en ben er trots op :D

maar ja je moet ervan houden dan maar

ik ben ook zeer tevreden met mijn ps2.

Maar houd rekening met het volgende:

er komen van beide over niet zo'n hele lange tijd nieuwe versies.

Die zullen waarschijnlijk nogal prijzig zijn, ik weet niet of je dat ervoor over hebt, maar dan zou je dus NOG langer kunnen wachten.

Maar iig zou ik niet NU een ps2 kopen, want die wordt natuurlijk goedkoper als de ps3 er is.

zelfde geldt voor xbox.

Dus ik zou als ik jou was even goed naar de specificaties van de nieuwe ps en xbox kijken, en dan kijken wat het beste aan je eisen voldoet.

Succes met de keuze! (ik denk dat je sowieso nooit spijt krijgt, want er zit geeneen echt slecht aparaat bij ;))

grtz

nouw ik had ergens gelezen dat de iig de xbox 360 waarschijnlijk onder de 300 euro kost. Dus zo duur is dat niet volgens mij.

Voor de keuze van de ps2 of xbox, kijk gewoon naar de spellen van de twee die je het mooist lijkt/ vind.

:eek: haha maar de games op de ps2 vind ik niks aan, :P een heel ander soort games. Dat is denk ik vooral de reden. Maar als je een console koopt, wacht even tot dat de nieuwe consoles uit komen, dan moet je die kopen (wel wat duurder), of je wacht dan nog een maandje dan zijn ze meestal redelijk in prijs gedaalt

Edit
dat je nooit spijt krijgt erik is wel beetje krom. Ik denk als je nu een console koopt dat je misschien over een tijdje toch liever had gewacht en gespaard voor de nieuwe consoles. lijkt mij

Laatst bewerkt:
Mijn voorkeur gaat zeker uit naar de xbox. Heb hiervoor een ps2 gehad maar die kan niet aan de graphics v/d xbox tippen. En nu is er Forza Motorsport en daar kan helemaal nix aan tippen:D .
Maar ik zou nu gewoon w88 tot de kerst tot de nieuwe xbox360...als je zolang kunt w88.

Xboxlive wat dat allemaal kost kun je hier lezen>http://www.xbox.com/nl-NL/live/

Zelf gebruik ik xboxconnect, is gratis maar ondersteund niet alle spellen

PS2 "Rules"

Beste Collega's van de Helpmij Forum!!!!

Kom op jullie weten de waarheid,,,,

Playstation2, >>>>Playstation3<<<<,,,,
de toekomst,
ruime aanbod voor spellen en kwa graphics, laat ik het zo zeggen XBox360 kan het vergeten, Playstation3 maakt dat weer goed....

Kijk maar even,,,,>>>>
http://www.ircspy.com/comments.asp?mode=view&id=3032

Playstation Fans,
we horen het wel....

Misschien zou een wat objectievere mening leuk zijn
ja wat moet je daar dan over zeggen, als je mooie graphics wil en over het algemeen meer suffe games koop je een xbox, wil je iets mindere graphics maar coolere games koop een ps2. Maar dat ligt aan je zelf. Dus....

Ps als je een ps2 hebt wordt je over het algemeen ookwat cooler gevonden, dus je sociale status gaat erop vooruit;)

Geplaatst door Pretender
ja wat moet je daar dan over zeggen, als je mooie graphics wil en over het algemeen meer suffe games koop je een xbox, wil je iets mindere graphics maar coolere games koop een ps2. Maar dat ligt aan je zelf. Dus....

Ps als je een ps2 hebt wordt je over het algemeen ookwat cooler gevonden, dus je sociale status gaat erop vooruit;)

Haha idd.

Ps2/3 is gewoon beter k zie iedereen ( ik dan he :p ) die een XboX kopen van,, oh eigenlijk is een Ps2 wel vet :rolleyes: :confused: ! tja :love:

en geen woord over gamecube:( maar goed: over de opvolgers: xbox 360 wordt niet helemaal backwards compatible!!! dus dat is weer een pluspunt voor de ps3 en eig ook revolution. die zal alle ouwe spellen kunnen draaien(ja ook degene van n64, snes en nes) door ze te downloaden

Geplaatst door skelle
en geen woord over gamecube:( maar goed: over de opvolgers: xbox 360 wordt niet helemaal backwards compatible!!! dus dat is weer een pluspunt voor de ps3 en eig ook revolution. die zal alle ouwe spellen kunnen draaien(ja ook degene van n64, snes en nes) door ze te downloaden

Misschien wel.. Zie: http://www.helpmij.nl/index.php?id=614

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan