Xbox op pc beeldscherm en switch..

Status
Niet open voor verdere reacties.

Dutchiee

Gebruiker
Lid geworden
23 jun 2009
Berichten
145
naamloosme.jpg


Welke kabels moet ik dan kopen?
Wat voor switch?
Hoe krijg ik geluid?

Alvast bedankt!

Edit: Heb een xbox met een AV ingang! en aan het einde 3 gekleurde stekkertjes, kan ook andere kabel kopen zal wel nodig zijn.
 
Laatst bewerkt:
Wat voor een scherm heb je ??

Beter nog, geef even alle specs van de configuratie die je hebt staan.

Dus ook videokaart enz.
 
Laatst bewerkt:
iiyama 24" 1920 x 1080 1xdvi 1xvga 1xhdmi

asus hd5770 1xdvi 1xhdmi 1xvga

geluidset Logitech x-530 5.1 surround set

Nog meer?
 
Ik heb zojuist een xbox360 van mijn zoon aangesloten op mijn beeldscherm van de pc en met een optische kabel aangesloten op de versterker voor beter geluid.

Ik maak daarbij gebruik van de VGA aansluiting die op het beeldscherm zit naast de DVI aansluiting , welke ik gebruik voor mijn PC.

Het enige wat ik hoef te doen is via het menu van het beeldscherm te kiezen voor een Analoge aansluiting om beeld te krijgen van de xbox360.
Zet ik de xbox360 uit dan komt het beeld van de pc vanzelf weer terug na een paar seconden.

Dat stelt niet zo veel voor, dus ik neem daar genoegen mee.
Het enige wat ik nog moet veranderen is dat ik de optische kabel nu elke keer los moet koppelen om weer geluid te horen van de PC.
Maar hier maak ik wel een oplossing voor.

Al met al heb ik er dus geen problemen mee om het aan te sluiten.

Jij hebt zelfs een HDMI aansluting, dus als je pc (videokaart) dit ook heeft dan heb je beeld en geluid al klaar.


PS. is het beeldscherm van jou ook een TV ??
 
Laatst bewerkt:
Heey!

Nee het is geen beeldscherm die ook een tv is.
Heb nu een kabel besteld voor de xbox naar vga en dan zien we wel weer verder, maar die switch is wat ik wou weten!!
Bedankt want ik kan de optie hier ook vinden!

Groetjes!

Edit: Ja ik weet niet hoe ik me xbox en pc kan aanskuiten op dezelfde boxen?
Iemand die een idee heeft?


Edit: geniaal idee! 2 tulp naar 3,5 vrouwtje , boxen van 5 euro bij mediamarkt die ik nog had liggen en klaar is kees!
Nu ff op de kabel wachten en boxjes mooi achter pc scherm zodqt die lelijke dingen niet in het zicht staan, maak dan nog wel even filmpje ervan.


Edit: Kabel is binnen!! Direct aangesloten, supervet!
Zal ik nog filmpje maken of geloof je het wel met dat geluid?
 
Laatst bewerkt:
hey

ik wil ong hetzelfde alleen dan met HDMI aansluiting dus als ik een monitor koop met hdmi aansluiting hoe moet ik dan mijn xbox aansluiten, via xbox>monitor of xbox>pc>monitor want wil er wel geluid bij mijn boxen van pc zijn 5.1. kan ik die dan ook alsnog gebruiken of hoe of wa?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan