Xbox probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

sadpker

Gebruiker
Lid geworden
27 apr 2009
Berichten
23
Ik weet eigenlijk niet of het hier thuishoort maar ik post het toch maar even.

Ik heb dus een nieuwe xbox gekocht, dus ik hem aansluiten beneden, alles perfect.
Ik wil hem dus ook boven aansluiten, oud tvtje, gamecube werkte wel.
Alles erin gedaan en dan als ik naar een andere zender ga en dan weer terug naar de "xbox zender" dat is zender 0 dan krijg ik 1 seconde het xbox beeld en daarna gewoon weer het oude blauwe scherm.
Als ik met m'n joystick heen en weer ga hoor ik wel het geluid, ik heb dus wel geluid maar
geen beeld.

Wie o wie kan me helpen?
 
Zit de stekker er wel goed in? (Beide kanten)

Probeer ook even een ander kanaal. Zo had ik het videokanaal (Jaja) op AV1 en het computerbeeld / Nintendo NES beeld op AV2.
 
Zoals probleempjes zegt, kijk even bij de stekkers of alles er goed in zit, het zou moeten kunnen, als een andere console het wel erop doet, maar je xbox niet.
Volgens mij ligt het aan je kabels, zoniet, post dan ff dat ie 't niet doet.:thumb:
 
Alles gecheckt, hij doet het niet.

Ik heb eens gezocht en ze zeggen dat je een schuifknopje met hdtv-tv ergens moet hebben.

Maar ik heb die helemaal niet.
 
Alles gecheckt, hij doet het niet.

Ik heb eens gezocht en ze zeggen dat je een schuifknopje met hdtv-tv ergens moet hebben.

Maar ik heb die helemaal niet.


Aan de kant waar je de kabel in de Xbox duwt zit er als het goed is een schuifknopje met HD-TV.( op de kabel zelf dus)

Als dat niet het geval is, dan kan het ook een 50/60hz probleem zijn.
Ga dan naar je andere tv waar hij het wel op doet en zet hem dan op 60 HZ of juist op 50HZ, probeer het dan nog eens!
 
kan het niet zo zijn dattie een elite heeft? Volgens mij heeft mijn elite stekker dat niet, en van mijn gewone xbox (witte) met hd heeft dat wel aan zn stekker zitten, zulk schuifje! :D
 
Elite heeft juist alles + meer XD dus dat kan niet het probleem zijn, het ligt waarschijnlijk aan het 50-60hz ;) als het nog niet werkt even naar microsoft bellen, die kunne zeker verder helpen.
 
mijn elite heeft niet zulk schuifje op de bijgeleverde stekker zitten.. :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan