Xbox spellen kopen

• Onderwerp starter Onderwerp starter xboz
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik ga er van uit dat ze betrouwbaar zijn ja.
Scroll naar onder, Daar vind je de voorwaarden, contact gegevens etc.
Op een ander forum werd er gezegd:
fcb0711 maart 2007, 23:10

Ik ben opzoek naar een wireless adaptor - en zag hier dat ie maar 68 euro is, alleen heb ik zlef nog nooit van deze site gehoord. Kent iemand het - is het betrouwbaar?

--------------------------------------------------------------------------------

playboy*69*11 maart 2007, 23:16

Ik ben opzoek naar een wireless adaptor - en zag hier dat ie maar 68 euro is, alleen heb ik zlef nog nooit van deze site gehoord. Kent iemand het - is het betrouwbaar?

ik heb er als eens een spel besteld en het is gewoon aan gekomen dus voor mij is die veilig ik weet geen andere ervarringen

Dus lijkt mij oké.:thumb:

Nog steeds, het lijkt mij.
Ik verzeker je helemaal niks:eek:. Maar het moet wel goed zitten, internet winkels zijn vaak goedkoper.

Uhm nou ik heb het spel dus 2 dagen geleden besteld maar ik ben een beetje ongerust want de levertijd was 1-2 dagen en ik heb em nog steeds niet :( is dit normaal of

Ik zou nog een dagje wachten, kan ook wel een vertraging tijdens de verzending zijn ontstaan.

Dan zou ik echt contact opnemen, als zij een levertijd afspreken die langer duurt dan aangegeven wil ik weten wat er aan de hand is.

Heb je wel een bevestiging van bestelling én betaling gehad?

k heb 2 mails gehad:
Geachte heer/mevrouw,
U heeft een succesvolle transactie gedaan bij een van onze aangesloten webwinkels. MultiSafepay zal de veilige afhandeling van uw betaling verder verzorgen.

Via de website https://user.multisafepay.com/login kunt u uw betaling controleren. Door in te loggen met onderstaande persoonlijke gegevens heeft u direct toegang tot uw betalingsoverzicht.

MultiSafepay rekeningnummer: **********
Beveiligingscode: *******

Bewaart u deze gegevens goed. Voor aanvullende vragen kunt u ons bereiken via support@multisafepay.com of door te bellen met 020-8500510. Met vriendelijke groet, Het MultiSafepay team

Geachte heer/mevrouw, U heeft een betaling gedaan naar New Games BV met een bedrag van 36.95 EUR. ----------------------------------------------------------------Transactiegegevens ----------------------------------------------------------------Bedrag: 36.95 EUR Omschrijving: Order #********* at 4evergames.nl 1 x : Fable 2 (Xbox 360) Met vriendelijke groet, Het MultiSafepay team

ja ik heb ook betaling gehad :D bevestiging is hier boven

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan