XBOX spellen kopieren???

Status
Niet open voor verdere reacties.

Tommy2k

Gebruiker
Lid geworden
4 mei 2002
Berichten
90
Voor zover ik het heb begrepen is het un kwestie van je XBOX opstarten met een of ander 3rd party OS, LAN verbinding aanleggen met je PC en dan de data van het schijfje kopieren naar je HD en het dan vervolgens branden...
 
Laatst bewerkt:
Geplaatst door Tommy2k
Voor zover ik het heb begrepen is het un kwestie van je PS2 opstarten met een of ander 3rd party OS, LAN verbinding aanleggen met je PC en dan de data van het schijfje kopieren naar je HD en het dan vervolgens branden...

Da's bul**** want dat laad de inwendige chip in de ps2 nooit toe. Een lan verbinding kun je niet aanleggen zonder ethernet kaart. Als je de gebrande cd's dan wilt spellen acepteert die het niet omdat ze niet gecertificeerd zijn door sony. Stop er ****** (hint hint hint shiny's eerste game) mod chip in en openen een usb verbinding. Mishcien dat het dan wel gaat.
 
Vraag verplaatst van diversen naar de consoles sectie
 
Ethernet kaart zit erin, 3rd party OS was beetje teveel van het goede want volgens mij is het gewoon een programma ofzo. Ik heb deze informatie gevonden op een forum wat uitsluitend over dit onderwerp ging. Verder heb je natuurlijk wel altijd un omgebouwde xbox nodig.
 
Geplaatst door Tommy2k
Mijn fout.
Mijne kijk maar een naar de titel van dit onder werp XBOX spellen kopieren???/B] Dat lijkt me duidelijk. Mijn fout
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan