xbox verbinding via stopcontact

Status
Niet open voor verdere reacties.

lauratom

Gebruiker
Lid geworden
3 jan 2002
Mijn zoon heeft een xbox 360 die hij op zijn kamer op xbox live wil aansluiten.Ik overweeg om hiervoor internet via het stopcaontact aan te schaffen. Je kan hiervoor adapters aanschaffen met een snelheid van 85 tot 200 mbps, nu heb ik een draadloze Telfort verbinding van 20mbps. Zijn deze waarden vergelijkbaar? ik begrijp niet meer of het nou te snel of te langzaam is. En heeft iemand misschien ervaring met de draadloze adapter van xbox zelf?. Uw hulp wordt zeer op prijs gesteld. Vriendelijke groet, Jan Krull

Beste lauratom,
op je eerste vraag weet ik geen antwoord, op je tweede vraag of ik ervaring heb met de draadloze adapter.
Dat heb ik en dit werkt super. Geen last van lag, het downloaden gaat snel en online spelen is super. Absoluut aan te raden.

gr. Greg

Klinkt goed, daar kan ik wat mee. Dank voor je snelle reactie

Groet, Jan

Gewoon eerst proberen of draadloos werkt. Als de xbox en het access point naast elkaar staan gaat dat meestal wel goed. Als er een paar betonnen muren en vloeren tussen zitten wordt het snel minder. Als blijkt dat het draadloos niet werkt kan je altijd nog naar een andere oplossing kijken.

Ron

Even proberen is een dure oplossing, kost namelijk 79,95.
Overigens in Engeland zijn ze een stuk goedkoper, ook met verscheepskosten.

Daarom staat er ook: eerst proberen of draadloos werkt!

Ron

Ik bedoelde ook de draadloze oplossing van de Xbox360. Je kan alleen de adapter gebruiken die Xbox verkoopt, en die zijn 80 euro. Als die persoon in Amersfoort woont wil ik best mijn draadloze xbox adapter uitlenen.

gr. Greg

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan