xbox wil ik op mijn pc monitor

Status
Niet open voor verdere reacties.

lollo123

Gebruiker
Lid geworden
4 apr 2009
Berichten
16
hallo allemaal,

ik wil graag mijn xbox op mijn monitor anders moet ik weer een nieuwe tv kopen enz.
is daar mischien een kabel of een turner enz. ofzo??

alvast bedankt
 
Ik heb voor je op internet gezocht en er bestaat een VGA kabel voor een Xbox waarmee je hem op je pc scherm kan aansluiten, ik weet niet op het voor DVI bestaat maar wel voor VGA.


Vriendelijke groeten, Remi
 
Ik heb voor je op internet gezocht en er bestaat een VGA kabel voor een Xbox waarmee je hem op je pc scherm kan aansluiten, ik weet niet op het voor DVI bestaat maar wel voor VGA.


Vriendelijke groeten, Remi

hee ik heb die aansluiting allemaal niet ik heb wel vga dat wel maar voor mijn pc en dvi net niet hij is daar net iets te oud voor:eek:
 
Hallo allen,

Ik heb al een tijdje een probleem en krijg hem maar niet opgelost. Ik heb namelijk een Philips monitor met ingebouwde speakers. Ik heb hierop via een hdmi kabel mijn xbox eraan gesloten. Daarnaast heb ik ook mijn pc erop aangesloten via een vga kabel. Ik krijg op beide kanalen beeld te zien. Wanneer ik via mijn scherm switch naar de hdmi ingang kan ik op mijn xbox spelen en wanneer ik switch naar de vga ingang kan ik werken op mijn pc. Toch krijg ik alleen bij de vga ingang geen geluid. Ik heb geprobeerd om boxen aan te sluiten, maar dan alsnog krijg ik geen geluid op de vga ingang. Bij de hdmi ingang krijg ik dan geluid over mijn boxen. Weet iemand hoe ik geluid kan krijgen via beide ingangen. Dus als ik op me xbox speel geluid heb en wanneer ik op mijn pc zit geluid heb.

Hoop dat iemand het antwoord weet, alvast bedankt!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan