Freddy1980
Gebruiker
- Lid geworden
- 17 okt 2013
Dag ik heb een vraag.Wand ik zit met een probleem.Wat ik ook probeerd niks werkt.Ik heb een wireless receiver gekocht voor mijn xbox360 controller zodat ik mijn games op de pc kan spelen met mijn controller.Het is duidelijk dat het moet werken op windows 7(64).Aangezien ik windows 7 heb vind ik het maar vreemd.Dit is wat er gebeurd als ik de stuurprogramma's wil instaleren.
Instaleren via cd dan krijg ik deze melding.

Dit werkt dus niet.
Als ik het apparaat aansluit dan krijg ik deze melding.En dat is goed.

Dus dan wil die zelf zoeken naar stuurprogramma's om ze te instaleren.Als ik dat vervolgens probeer dan gaat het weer fout.Dan krijg ik dit.

En daarbij wil ik erbij zeggen dat mijn controller en de wireless receiver ingeschakelt zijn dus niet uit staan.
Het lukt gewoon echt niet.Kreeg bij probleem oplossen een melding dat er een update was ervoor.Drivers dus van microsoft site geinstaleerd.Dat heb ik gedaan maar OOK dat werkt niet.En nu reageren al mijn USB poorten ook niet meer.Krijg dan tuut tuut tuut te horen en gebeurd er niks.Wat een drama pfffffff.Ben er zo moe en ziek van nu.
Instaleren via cd dan krijg ik deze melding.

Dit werkt dus niet.
Als ik het apparaat aansluit dan krijg ik deze melding.En dat is goed.

Dus dan wil die zelf zoeken naar stuurprogramma's om ze te instaleren.Als ik dat vervolgens probeer dan gaat het weer fout.Dan krijg ik dit.

En daarbij wil ik erbij zeggen dat mijn controller en de wireless receiver ingeschakelt zijn dus niet uit staan.
Het lukt gewoon echt niet.Kreeg bij probleem oplossen een melding dat er een update was ervoor.Drivers dus van microsoft site geinstaleerd.Dat heb ik gedaan maar OOK dat werkt niet.En nu reageren al mijn USB poorten ook niet meer.Krijg dan tuut tuut tuut te horen en gebeurd er niks.Wat een drama pfffffff.Ben er zo moe en ziek van nu.
Laatst bewerkt: