xbox360, hardeschijf echt nodig????

Status
Niet open voor verdere reacties.

nickcob111

Gebruiker
Lid geworden
29 aug 2009
Berichten
141
Hallo,


Ik ga een xbox 360 kopen. maar moet ik er een hardeschijf in hebben
om games te saven????? muziek en videos hoeft van mij allemaal niet
zolang ik maar games op kan slaan:)
 
je kan er ook voor kiezen om een memory stick te gebruiken.
hiier kan je echter niet veel games op opslaan en je kunt dan geen online spelen
 
Je kunt wel online spelen, het wordt alleen vervelend als je tegen andere mensen gaat gamen die download x gebruiken, die jij niet kunt downloaden omdat je geen schijfruimte hebt.
 
Dat neemt nog niet weg dat hij niet online zou kunnen spelen ;)
 
daar heb je helemaal gelijk in. ;)

Als hij nog 20gb hdd koopt op deze site , weet niet als dat hier mag , sorry hiervoor ,heb zelf xbox arcade gehaald en 20gb hdd via : Consolepro typ maar eens in in Google voor 30 euro een hdd best goedkoop ,
 
Als je games op wilt slaan heb je minstens 20gb nodig want opgeslagen games zijn rond de 6 à 7gb met een memory unit lukt het je dus niet als je meerdere games op wilt slaan moet je meer dan 2 gb kopen want die staat zo vol en als het geheugen van een xbox360 onder de 20gb komt wordt 'ie langzamer.
 
Als je games op wilt slaan heb je minstens 20gb nodig want opgeslagen games zijn rond de 6 à 7gb met een memory unit lukt het je dus niet als je meerdere games op wilt slaan moet je meer dan 2 gb kopen want die staat zo vol en als het geheugen van een xbox360 onder de 20gb komt wordt 'ie langzamer.

Haha waarom reageer je op een topic die al 1 jaar oud is?:p

problem solved already:thumb:
 
@onnosvld,

Welkom op Helpmij.nl.:)

graag oude topics met rust laten deze zijn niet actueel meer.
slotje.gif
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan