Xbox360 HDMI???

Status
Niet open voor verdere reacties.

Braincrackor

Gebruiker
Lid geworden
1 mrt 2007
Hallo,
Ik heb sinds vandaag een HD scherm voor mijn Xbox360 en de verkoper heeft mij er een HDMI kabel bij verkocht omdat dit super beeld zou leveren.
Eenmaal thuis aangekomen, tv geinstalled en everything, kom ik erachter dat mijn Xbox360 geen HDMI poort heeft.
Nou vroeg ik mij af, maakt het echt veel verschil, of je een HDMI kabel gebruikt of gewoon de standaard bijgeleverde HD kabels?
Zo ja, is er een of andere converter die mij toch in staat stelt om de HDMI in me Xbox360 te dauwen, en zo nee, dan ga ik die *censuur* HDMI kabel maar eens gauw terug brengen omdat die wel eventjes 50 euro kost!
Alvast bedankt!!!

Laatst bewerkt door een moderator:
HDMI xbox

Hallo,
Ik heb sinds vandaag een HD scherm voor mijn Xbox360 en de verkoper heeft mij er een HDMI kabel bij verkocht omdat dit super beeld zou leveren.
Eenmaal thuis aangekomen, tv geinstalled en everything, kom ik erachter dat mijn Xbox360 geen HDMI poort heeft.
Nou vroeg ik mij af, maakt het echt veel verschil, of je een HDMI kabel gebruikt of gewoon de standaard bijgeleverde HD kabels?
Zo ja, is er een of andere converter die mij toch in staat stelt om de HDMI in me Xbox360 te dauwen, en zo nee, dan ga ik die *censuur* HDMI kabel maar eens gauw terug brengen omdat die wel eventjes 50 euro kost!
Alvast bedankt!!!

Ik heb een hdmi op de xbox maar die kabel kost op de markt 3 euro HDMI naar HDMI dus kabel en geld terug.
kijk of jij ook deze aansluiting bezit dit is een HDMI meer heb je dan niet nodig, zie foto.
anders maak het niet zo veel uit, het beeld is toch wel goed hoor,
je moet goede ogen hebben om verschil te zien tussen HD en HDMI.
succes
xbox360-hdmi.jpg

Laatst bewerkt:
De standaard bijgeleverde HD kabel kan je gewoon Full HD mee aansturen....mits je het over Xbox 360™ Component HD AV-kabel heb...en jouw TV de juiste aansluiting heeft.

Voor de rest als je via HDMI wil dan moet je Xbox die aansluiting hebben anders gaat dat inderdaad niet.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan