Xbox360 Mce

Status
Niet open voor verdere reacties.

MaikelD

Gebruiker
Lid geworden
23 apr 2007
Berichten
238
Hallo allemaal,

Deze week heb ik het voor elkaar gekregen om mijn laptop en xbox360 aan elkaar te koppelen d.m.v. de bijgeleverde netwerk kabel. Nu kan ik dus op XBOX Live komen en ik kan met Media Center media streamen tussen de pc en de xbox.. nu is het zo dat ik heel veel films/tv series, etc. op mijn laptop heb die ik dan graag op de 360 wil bekijken, maar als ik ze aanklik om af te spelen, geeft ie een foutmelding over de codecs, nu heb ik op internet een programma gevonden dat Transcode360 heet en die zorgt er wel voor dat ik de avi's etc. wel af kan spelen, maar het heeft 2 nadelen, namelijk het openen gaat tergend langzaam en als ik eenmaal het bestand afspeel slaat ie op een gegeven moment een stuk over, dat vind ik niet zo prettig, want dan moet je steeds terug gaan spoelen.. Heeft iemand hier misschien ervaring mee? Of weet iemand mss een andere manier om de avi's goed af te kunnen spelen??

Alvast heel erg bedankt!
 
www.tversity.com

Duurt ook lang, maar dan heb je geen problemen met stukken overslaan etc. De reden dat het lang duurt is omdat je PC de bestanden omzet naar een formaat die de Xbox verstaat.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan