[Xbox360] Mw3 Server connection timed out

Status
Niet open voor verdere reacties.

Clash

Gebruiker
Lid geworden
15 dec 2011
Berichten
450
Dag HMers,

Ik zit even met een probleem en zal dit proberen zo volledig mogelijk neer te zetten.

Mijn broer had eerst een Xbox360 die we samen gebruikten, daar heb ik Call of Duty Modern Warfare 3 bij gekocht. Niks mis met het spel zelf, maar wij krijgen daarop voortdurend de melding wanneer wij dit online spelen: Server connection timed out (waarna wij uit de online game worden gegooid en opnieuw een game moeten vinden). Dit is geen melding van het spel zelf want dit gebeurt elke 15 minuten ongeveer. Wij dachten, dat komt omdat de Xbox 360, nog de 1ste is (wat betreft type, dus de 1ste Xbox360). Nu heb ik afgelopen zaterdag mijn eigen Xbox360 gekocht. Dit is de slim editie waar Kinect bij zit, alleen tot mijn verbazing krijg ik precies dezelfde melding.
In het modem zelf hebben wij Upnp ingeschakeld, maar dat hielp voor de rest niks. Ik heb iets gehoord over portforwarding, maar is dat in dit geval nodig?

Ik hoop dat iemand mij kan helpen! :thumb:

Mvg, DennisIT
 
Sorry een behoorlijk late reactie op dit bericht, maar het heeft gewerkt hoor! geen problemen meer verder, als er mensen met vragen zijn nog hierover, stel ze gerust ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan