xbox360 naar pc beeldscherm

Status
Niet open voor verdere reacties.

drioras

Gebruiker
Lid geworden
21 apr 2009
hallo allemaal!

Ik wil graag mijn xbox 360 aansluiten op mijn pc beeldscherm, de LG W2343T. (1920x1080)
Ik wil dit graag doen omdat ik een mooi HD beelscherm heb maar mijn tv die ik nu gebruik is een oude beeldbuis philips.
Nu heb ik alleen een DVI aansluiting op de achterkant van mijn beelscherm en geen hdmi.

Nu vroeg ik mij af of iemand zo'n kabel weet voor mij, voor vanaf mijn xbox360 naar mijn beeldscherm. Is dit dan automatisch ook HD beeld? of dat dit alleen op mijn beeldscherm word weergegeven zonder dat het HD weergaven word? Want als er niks veranderd dan heeft het geen zin om deze kabel te kopen.

Mvg,
Drioras

Laatst bewerkt:
Een Google hit geeft je velen winkels waar ze niet duur deze kabel verkopen en je hebt dan idd HD kwaliteit. Dvi is ook HD en je zult altijd mooier beeld hebben als nu op je "oude" tv.

grtjs jjw

bedankt voor je reactie,

Ik vroeg me af of iemand hier zo'n kabel voor me wist, omdat je wel overal xbox360 HDMI kabels ziet, maar ik kan geen DVI kabel vinden voor de xbox360.

Mvg,
Drioras

In mijn google hit worden kabels aangeboden van HDMI naar DVI, dus als het ware een verloop. Je kunt zelf ook zoeken met de term "hdmi naar dvi kabel"

grtjs jjw

Bedankt voor je reactie,

ik ben aan het zoeken geweest, maar ik vind alleen maar kabels van xbox360 naar vga. Kijk ik er dan steeds overheen?:(
Ik zoek een dvi naar xbox360:confused:
Zou je me misschien een site kunnen linken?

Mvg,
Drioras

Waarom zoek je steeds op "Xbox360"? Het gaat toch gewoon om HDMI. De eerste hint heb je gehad. Je zou ook nog een verloop DVI-HDMI op je monitor kunnen zetten en dan HDMI-HDMI kabel gebruiken. Denk alleen dat de oplossing van JJW beter zal zijn.

Ja, maar ik vind geen kabels met HDMI uitgang vanaf de xbox 360. Ik vind alleen maar VGA kabels voor de xbox 360:(

ja maar dit is de verlengkabel van HDMI naar DVI, ik ben op zoek naar een HDMI (of DVI) kabel die in me xbox kan. Dat is zo'n AV (neem mij niet kwalijk) aansluiting als ik me niet vergis.

Bedankt voor je reactie btw :) Ik had er idd overheen gekeken:)

Laatst bewerkt:
Welke Xbox360 heb je want zie er veel met HDMI en veel met geen HDMI.

Laatst bewerkt:
Ik heb de xbox 360 elite,
in de achterkant zit nu zo'n AV kabel. Uit deze kabel komen van die tulp plugjes, geel voor beeld (video) en rood en wit (voor audio). Dus ik heb een AV kabel nodig, deze schijnen er te zijn met nog de audio plugjes en deze gele plug gaat dan over in hdmi (of dvi maar daar kan ik altijd een kabel tussen prikken). Maar het punt is dus dat ik deze kabels niet kan vinden:confused:

Misschien had ik me vraag iets beter moeten uitleggen:(

Mvg,
Drioras

STOM STOM STOM STOM<<<<<<<

SORRY,
Ik ben een beetje scheef geloof ik.

Er zit wel gewoon hdmi op, ik kijk weer eens niet goed.
Deze vraag is opgelost:)

Mvg,
Drioras

Tja dat dacht ik al, gezien de verschillende versies en aansluitingen die ik bekeken heb.;)

Haha...ik weet niet wat ik zeggen moet....ben er stil van...

Ik ben blij dat het in mijn etenstijd is opgelost :p

grtjs jjw

Bedankt maar heb er al een bij bol.com besteld van de zelfde prijs :) Verwacht morgen ook nog een 2.1 surround setje van bol.com :)

Even voor de mensen onder ons die dit graag even willen weten, als je een HDMI naar DVI kabel koopt heb je geen digital audio, maar daarvoor heb ik deze ''mod'' gevonden.
http://www.chadledford.com/?p=50

Mvg,
Drioras

Zal dan door de Xbox komen, normaal kan audio namelijk wel over zo'n kabel.

Het is eigenlijk meer voor de mensen welke geen boxen hebben in hun tv of geen audio uitgang hebben op hun tv. Of de mensen welke een monitor gebruiken zoals ik doe.

Mvg,
Drioras

PS, jij reageert te snel:P

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan