Xbox360 naar pc scherm

Status
Niet open voor verdere reacties.

menno890

Gebruiker
Lid geworden
28 mei 2008
Hoi,
Hoe kan ik mijn xbox360 (zwart) aansluiten op mijn (hd) computer scherm.
Het betreft om een iiyama prolite e2208hds.
Ik weet niet of het belankrijk is maar;
22 inch
2ms(?)
dvi 1920x1080
full hd
acr 10000:1
Alvast bedankt!

Edit:
prolite%20e2208hds%20conn%20ok_300.jpg

Laatst bewerkt:
Ik denk dat je ongeveer op dezelfde oplossing als ik zit. Ik heb mijn PS3 aangesloten via de HDMI aansluiting van de PS3 uit, naar een HDMI -> DVI-D converter. En dan de PC aansluiten via VGA.

Nee, maar op die manier hoef je niet steeds de kabels te verwisselen. Als je de PC aansluit via VGA op het scherm, (blauwe aansluiting), en de Xbox via HDMI -> DVI-D converter, dan kan je van signaal wisselen, zit een knopje op je scherm om dat te doen.

Laatst bewerkt:
Ik zou pc via DVI laten, dan heb je toch mooier beeld via pc en xbox 360 slim zou ik via vga(D-sub) doen. scart is ook geen goede kwaliteit.

Ja scart zuigt xD
Maar wat voor iets moet ik nu dan hebben, want ik wil liever geen hdmi kabel kopen als ik die niet nodig heb. Dus een xbox360 hdmi > vga (dsub)??
Heb je een voorbeeldje in een webshop?

edit; want ik heb al 2 kabels, ik heb zoon kleine blauwe (van me pc naa scherm)
en een grote witte (van pc naar scherm),

Laatst bewerkt:
webshop nog niet gevonden, maar ik heb wel even een screen
3121_1250673840.jpg

Ik heb DVI en D-sub dus op welke zal ik mijn xbox aansluiten?? Ik zat in me monitor menu, ik ging beetje switchen tussen die 2 en ik zag geen verschil 0.o

Laatst bewerkt:
dvi is toch wel iets beter je gaat het niet snel zien maar is er wel ik zeg pc dvi

Ik heb DVI en D-sub dus op welke zal ik mijn xbox aansluiten?? Ik zat in me monitor menu, ik ging beetje switchen tussen die 2 en ik zag geen verschil 0.o

Er is wel verschil. Ligt aan het signaal wat er verstuurd word. DVI kan HD aan, en Dsub (VGA) niet.

Aha maar ik wil dus wel echt xbox in hd dus moet ik dvi nemen toch en pc gewoon dsub

vga kan toch wel 1920 x 1080 heb het zelf lang niet gebruikt ;). Meeste xbox games zijn toch niet 1920 x 1080

Aha oke, ik kwam er net achter dat mijn pc en scherm alleen via de witte grote kabel pakt (is dat nou de dvi of de d-sub). Dus ik denk dat ik hem gewoon via blauw doe ;P is dat dan dvi of dsub xD benk niet zo slim in :$

Aha ok. Dan neem ik die, Maar :)
wat moet ik nu met die audio kabels, aangezien mijn speakers gewoon 3.5 mm jack zijn?
En ik heb op zolder ook nog van die harde bass boxen, die hebben ook van die 2 stekkers, zijn voor die dingen converters ofzo??

2 sterkers ik snap het :) bedoel je een witte en rode? Je hebt zeker ook pc op die speakers die met 3,5 mm?

2 sterkers ik snap het :) bedoel je een witte en rode? Je hebt zeker ook pc op die speakers die met 3,5 mm?

Nee kijk, die rode en die witte stekkers, zijn voor audio, maar kan ik die niet converten naar een 3.55 zodat ik mijn boxen of koptelefoon erin kan doen?

Edit:
deze rode en witte
3121_1250673840.jpg

stop je in deze:
$(KGrHqQOKocE3G8UFYrDBN24LydScw~~0_12.JPG

en dan een male>female 3.55 ofzo?

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan