Xbox360 of PS3

Status
Niet open voor verdere reacties.
Tja, als je een enorme Halo fan bent, moet je maar een xbox 360 kopen...

Maar, als al je vrienden een playstation 3 hebben, is het heel dom om een xbox te kopen... Playstation 3 is erg gezellig met meerdere mensen online, wat bij de Xbox alleen maar geld kost.

Kwaliteit zal niet heel veel uitmaken... Eigenlijk is de beste optie doen wat je vrienden ook hebben.

Heb ik ook gedaan, en ik ben blij dat ik nu online met mijn vrienden kan. Een andere vriend van mij heeft X-box360 gekocht, hij speelt nu in zijn eentje de hele dag Halo Reach (OFFLINE). En ik zit lekker thuis COD Black Ops te spelen via playstation network met mijn neefje.

Ik heb beide systemen en zelfs sommige games op beide gespeeld. Qua graphics en snelheid maakt het echt geen verschil. Je zou je keus kunnen baseren op de games die ervoor uitkomen maar eigenlijk zit daar ook nagenoeg geen verschil tussen. Fable II en III en GOW II en III vind ik op de Xbox wel echt heel vet en PS3 heeft heavy rain en bijvoorbeeld de Killzones.
En nu kun je kiezen tussen de Kinect en de Move waarvan de Kinect wat vernieuwender is en de Move wat meer speelbaarheid biedt.

Maar de echte keuze komt kijken bij het online spelen als je dat leuk vindt. Als iedereen PS3 heeft die je kent moet je dat gewoon doen. Dat voegt zoveel toe en internet is gratis. Aan de andere kant........wat doe jij met je PS3 als iedereen in je omgeving de Xbox 360 online gebruikt??

Iedereen bedankt voor de reacties, ik heb een xbox 360 gekocht. :)

Ps3 zeker weten!

ik ben zelf een gelukkige ps3 (phat) bezitter, bevalt me zeer goed.
goede kwaliteit games, fijne controller.
Bluray's kijken door HDMI = super kwaliteit
betere games die PS3 only zijn (denk aan GT5 en Uncharted).
altijd ingebouwde wifi.
slim is stuk stiller dan xbox.

Geweldig ding, nooit spijt van gehad

Ik heb zelf ook een PS3 en dat bevalt me wel erg goed. De nadelen van een Xbox tegenover een PS3 zijn dat je betalen moet voor online, maar je hebt wel keuze uit meer games. Je kan ook rekenen dat de meeste xboxen het niet al te lang uit houden zonder problemen 3 jaar ofzo. PS3 is ook meer een multimedia ding. Er zitten niet echt veel nadelen aan een PS3, behalve dan dat de sixaxis moeilijk op de pc kan.

Als ik de TS was geweest en alle reacties had gelezen was ik voor de PS3 gegaan.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan