xbox360 op pc monitor aansluiten

Status
Niet open voor verdere reacties.

deGVR

Gebruiker
Lid geworden
10 feb 2009
Berichten
5
Ik wil een xbox360 kopen, maar geen tv. Wel heb ik een Syncmaster 2032BW met een DVI aansluiting waar mijn pc inzit en een VGA aansluiting waar dan met zo'n kabel de Xbox inkomt.

Nu heb ik twee vragen:
- Ik wil niet de speakerset van mijn pc gebruiken. Maar liever een 5.1 set. Kan dit (op een simpele manier)?
- Hoe regelt de monitor welk beeld hij weergeeft: Wanneer geeft hij het beeld van de PC weer en wanneer het beeld van de Xbox?? Ligt dat er gewoon aan welke als eerste aanstaat?

Met vriendelijke groet,
Roy
 
5.1 zou ik zo niet weten, aangezien de 360 alleen een rood-wit tulp heeft.
Edit: 5.1 kan alleen via de optische aansluiting.

Op je monitor kan je schakelen tussen de inputs als het goed is, daar kan je dan dus kiezen op je de PC of de 360 in beeld wilt hebben.
 
Laatst bewerkt:
5.1 zou ik zo niet weten, aangezien de 360 alleen een rood-wit tulp heeft.
Edit: 5.1 kan alleen via de optische aansluiting.

Op je monitor kan je schakelen tussen de inputs als het goed is, daar kan je dan dus kiezen op je de PC of de 360 in beeld wilt hebben.

Allereerst bedankt voor de reactie,

Maar kan bijvoorbeeld een 2.1 setje wel? Want ik las ergens dat er dan iets geëmuleerd moet worden ofzo (En dat bij de pc de geluidskaart dat doet)
Zoals je ziet heb ik er héél weinig verstand van.
 
Meestal hebben 2.1 computer speakers een 3,5mm aansluiting, die kun je wel gebruiken met een converter van 3,5mm naar 2x tulp. Dat soort dingen hebben ze bij de mediamarkt wel of anders bij de elektronicashop.
2.1 is opzich verder geen probleem.
 
Meestal hebben 2.1 computer speakers een 3,5mm aansluiting, die kun je wel gebruiken met een converter van 3,5mm naar 2x tulp. Dat soort dingen hebben ze bij de mediamarkt wel of anders bij de elektronicashop.
2.1 is opzich verder geen probleem.

Ok, bedankt voor de reacties.

De twee vragen zijn geweldig (en snel) beantwoord!
 
5.1 zou ik zo niet weten, aangezien de 360 alleen een rood-wit tulp heeft.
Edit: 5.1 kan alleen via de optische aansluiting.

Op je monitor kan je schakelen tussen de inputs als het goed is, daar kan je dan dus kiezen op je de PC of de 360 in beeld wilt hebben.
Als je een 5.1 systeem met digital audio wilt (wat de 360 ondersteunt, heb nl ook een 360) kun je ook de Logitech Z-5500 speakerset halen. Kost wel wat maar dan heb je ook wat :p
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan