XFX 8800GT + Samsung t220 probleem.

Status
Niet open voor verdere reacties.

rick22

Gebruiker
Lid geworden
15 apr 2007
hallo,

ik heb gister mijn nieuwe computer bij alternate.nl binnen gekregen.
Oa : 4 gb ram, 500 gb hd, XFX 8800GT, vandaag een scherm gekocht, de samsung t220 22 inch.
dus, kabels aangesloten, maar tot mijn verbazing is het enige wat het scherm doet is analoog en digitaaleen paar keer laten zien omvervolgens uit te gaan en het aan/uit kknopje te laten knipperen.
Alle geprobeert, herstarten, cd erin zoals volens de handleiding etc etc.
Wat mij opviel is dat de kabel die vanuit mijn scherm de kaart in zou gaan ongeveer 16 koperen staven heeft, terwijl mij ingang ongeveer ruimte heef voor zo'n 30 koperen staafjes (weet niet precies hoeveel).
Wat moet ik doen? is er een speciale kabel voor? of moet ik alternate.nl contacteren omdat de kaart niet goed aangesloten zou zijn? mijn oude schermkanniet doordat die alleen een analoge uitgang heeft.

Wie helpt mij??

Gr en alvast bedankt, Rick.

Je heb als het goed is een omloop steker erbij gekregen van DVI naar VGA.

Probeer dan je oude monitor is!

klopt, maar mijn monitor is heel oud, zou het kunnen dat zon nieuwe videokart niet opzon oud ding kan?
misschien onwaarschijnlijk.. maar dan zou ik alternate moeten contaceren...

Ik heb exact het zelfde probleem met een hd4870 en een samsung 2032BW ik heb bij Azerty besteld. Ik ga ze vandaag bellen.

Zelfde probleem met een MSI 9600 GT OC en een Samsung T200.

Bij sommige games lijkt het net of het beeldscherm vastslaat , aan/uit knop knippert en linksboven knippert analog/digital of is het de videokaart ?

Laatste drivers vid-kaart geinstalleerd etc. etc.

Temperatuur vid-kaart gevolgd met Everest , kwam niet boven de 64 graden uit , bij uitval 62.

Enige optie is fast-reboot want ik kan gewoon niks anders , vreemde is dat het alleen bij games gebeurd ? :confused:

Is er iemand die mij kan vertellen wat het kan zijn of wat ik eventueel kan doen ???

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan