Xfx gts250

• Onderwerp starter Onderwerp starter GTAIV
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Vertel eerst maar eens hoe de rest van je systeem eruit ziet...

Als je hem op je oude p4 systeempje wilt gaan plaatsen dan heeft geen zin....
zie je eerdere topic voor verkoop van dat systeem.Bij deze vraag is niet duidelijk op welk systeem die moet komen gaan.

Jullie zullen me nu wel uitlachen :o:

CPU: P4 HT 3.2 GHz
MB: MSI 945GCM
2GB DDR2 533

Jullie zullen nu wel zeggen: heeft geen zin...

Jullie zullen me nu wel uitlachen :o:

CPU: P4 HT 3.2 GHz
MB: MSI 945GCM
2GB DDR2 533

Jullie zullen nu wel zeggen: heeft geen zin...

uitlachen doen we niet

of het zin heeft nee daar heb je gelijk in

probeer eerst maar aan nieuwe computer onderdelen te komen want hier schiet je niks mee op

'k wil geen ATI, slechte ervaringen mee gehad. Mijn voeding is 500 watt

'k wil geen ATI, slechte ervaringen mee gehad. Mijn voeding is 500 watt

nou ja als je bereid bent om 2 keer zo veel uit te geven voor de zelfde prestatie zou ik het niet willen doen voor dit systeem alleen voor een beter systeem

slechte ervaring mag wel zo zijn met een kaartje maar elke kaart is verschillend en je kunt het dus niet over een kant scheren!!

Om eerlijk te zijn zou ik niet eens meer geld aan uitgeven aan dit systeempje...

Laatst bewerkt:
Mijn huidige videokaart verkoop ik aan mijn vader, dan heb ik weer wat geld, en daarvan wil ik een nieuwe kopen. Ik wil een nieuwe videokaart zodat ik Windows 7 kan draaien, Win 7 ondersteund geen 9400GT :(

ik snap het niet . je wou toch GTA IV er op kunnen spelen voor windows 7 voldoet die kaart namelijk wel maar voor gta niet

Windows 7 ondersteund de chip 9400GT niet, maar met het aantal mb is het ruim voldoende. Op internet zag ik dat er veel meer mensen Win 7 niet konden draaien met een 9400GT videokaart.

@frankwannet: GTA IV draai ik op medium

34j2av8.jpg

Laatst bewerkt:
Er zijn toch gewoon drivers voor de 9400 op w7....:rolleyes:

Laatst bewerkt:
Met mijn 9400GT krijg ik Win 7 niet eens geïnstalleerd

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan