Xfx gtx260

Status
Niet open voor verdere reacties.
Je hebt wel de processor schoongemaakt voor je nieuwe pasta hebt aangebracht?

Ja dat heb ik gedaan.

We zijn nu inmiddels een paar dagen verder.
De eerste paar dagen kon ik gewoon heel de dag spelen, zonder dat het probleem zich nog voor deed, maar vandaag speelde ik een half uurtje WoW en toen was het weer daar. Best raar vind ik.

Ik heb nog 5 fans in mijn kast zitten, heb namelijk de antec nine hundred. Deze staan allemaal op low.

maar welke kant blazen ze?
Een deel moet namelijk uit de kast blazen en een deel moet juist de kast in blazen.

De 2 voor in de kast blazen de kast in, 1tje achter blaast de kast uit en de andere 2 durf ik zo niet te zeggen. Maar ik betwijfel of het daar aan ligt want de rest van mijn systeem is wel "koel"?

Ik begrijp echt niet waarom die processor zo heet wordt. Dt behoort gewoon niet te kunnen met jouw koeler en kast.
Je hebt de processor toch niet stiekem overklokt?

Probeer anders eens je bios te resetten. (ik ben overigens een beetje het begin van deze discussie een beetje vergeten ;))

Ik zou niet durven om hem te overklokken.

Hoe kan ik mijn bios resetten? Of bedoel je alles op de default waarden te zetten?

Ik heb gedaan wat je zei marsmannetje en raar genoeg is mijn processor nu 40 graden idle.
Nu weet ik niet of dit het probleem oplost maar dit is toch wel een pluspuntje ;)

Mvg,

Tot mijn grote teleurstelling deed het probleem zich weer voor, al was de processor maximaal 50 graden stressed.

Ik denk dat dit aangeeft het probleem toch niet bij mijn processor ligt. Kan het zijn dat het aan het moederbord ligt?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan