XFX HD5850 Black Edition - Goede koop?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Rajeev

Gebruiker
Lid geworden
22 jun 2009
Hey,

Ik wil al een tijdje een nieuwe video kaart, omdat mijn huidige video kaart veel spellen niet op zijn mooist draait. Mijn budget is tot de €250,-. Ik heb een grafische kaart van XFX gezocht, en ben uitgekomen op de XFX HD5850 Black Edition. Is dit een goede video kaart? Is hij ook compatibel met mijn onderdelen?:

Moederbord: MSI DKA790GX Platinum
RAM Geheugen: 4GB (3,25 beschikbaar)
Besturingssysteem: Windows 7 Ultimate 32-bit
Processor: AMD Phenom 9950 Quad-Core Processor 2.60 GHz Black Edition
Voeding: 500 Watt
Behuizing: Antec Sonata III

Is deze video kaart ook geschikt voor zware spellen, zoals GTA IV, Mafia II en Fifa 11 die hij op High niveau kan draaien?

Goedemiddag ,
Ja deze zal best goed presteren maar als ik jouw was zou ik voor deze gaan

Dankuwel voor uw antwoord. Maar past de XFX HD5850 Black Edition op mijn moederbord?
Is de nieuwere AMD Radeon HD 6000 generatie beter? Zal deze beter presteren dan de XFX HD5850 Black Edition?

Hpoi,

Ja de 5850 past op je moederbord en ja de 6870 presenteert beter als de 5850 zie hier en gezien je voeding zal dit ook beter gaan.

Laatst bewerkt:
Past de 6870 ook op mijn MSI DKA790GX Platinum?
Is de 6870 ook 3D?

Hoi,

Ja ook die zal passen maar 3d is de 5850 ook niet volgens mij.

Hoi,

Volgens mij heeft alleen nvidea nog maar 3D kaarten maar kan het mis hebben.

Hoi,

Kijk zo leer ik ook eens wat :d:d qua merk zullen ze niet veel uit elkaar vallen wel qua prijs.

Ah oke
zal ik ook een andere voeding moeten hebben? Ik he nu 500 watt

Hoi,

Ik heb gelezen dat hij wat zuiniger is als de 5850 dus ik zou het eens proberen kopen kan altijd nog.;)

Hoi,

Succes met de aankoop en misschien lees ik nog wel hoe hij bevalt:thumb::thumb:

Dankuwel. Ik zal hem pas in januari/februari gaan aanschaffen. Zodan zal ik hier mijn ervaringen met jullie delen :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan