XLi200N E43 22" All-in-one LCD-PC/TV

• Onderwerp starter Onderwerp starter simo
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Meestal vind ik dit soort systemen helemaal niks maar deze ziet er goed uit!
Zelf had ik toch een "normale" pc gekocht want daar krijg je toch een stuk meer prestaties voor je geld. Aan de andere kant heb je nu een mooi systeem inclusief een 22 inc beeldscherm! Volgens mij heeft ook mac zo'n systeem alleen dan geen vista uiteraard. Ik heb geen reviews kunnen vinden helaas:confused:

Ha, bedankt voor je reactie.:thumb:
Wat ik wel gek vind, is dat er helemaal geen reviews over zijn. Ook niet van all-in-ones van andere merken Het gaat mij erom dat ik weinig ruimte heb. Ik zou weleens willen weten of deze all-in-one veel lawaai maakt. De koeling moet toch een probleem zijn met zo´n kleine kast?

Hoi !

Zonde van het geld !

Een CoreDuo E4300, met 1Gig geheugen en een on-board videokaart kost je normaal niet meer dan € 450,=.
Beeldscherm erbij, toetsenbord + muis zeg €250,=

Dan ben je even goedkoper uit !

Enne......ik weet niet of je een gamer bent, maar dat gaat op dit ding nauwelijks lukken !

Greetz,

Harry.

Bedankt voor de antwoorden.
En wat voor een scherm is dan vergelijkbaar? Oftewel een scherm van 22 inch, die je als tv kan gebruiken en waar je ook nog eens met je neus op kan zitten.

Ik ben geen gamer. Ik gebruik de pc voor vertaalwerkzaamheden. Ik zit dus de heel dag bijna op het scherm te turen en wil dus een goed scherm hebben.

Mij leek het XXOD-systeem wel goed vanwege de geringe ruimte die het in nodig heeft.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan