• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Opgelost Xlookup? met 2 voorwaarden

Dit topic is als opgelost gemarkeerd
@jverkerk

Yes, die werkt prima voor mij (nadat ik ook voor deze de A2 heb vastgezet), Chapeau.

Is het ook nog mogelijk om de #N/A niet te tonen? Ziet er zo raar uit als er nog geen art.nummer is ingevult.
 

Bijlagen

  • 2024-02-11_10-39-30.png
    2024-02-11_10-39-30.png
    7 KB · Weergaven: 0
Code:
=XLOOKUP($A$2&[@[Art.]],assortment_total[Order pick location]&assortment_total[Catalog number],assortment_total[Description])

Code:
=INDEX(assortment_total[Description],MATCH('1398-8991'!A2,IF(assortment_total[Catalog number]='1398-8991'!$B6,assortment_total[Order pick location]),0))
 
Code:
=IFERROR(XLOOKUP($A$2&[@[Art.]],assortment_total[Order pick location]&assortment_total[Catalog number],assortment_total[Description]),"Niet gevonden")

Code:
=IFERROR(INDEX(assortment_total[Description],MATCH('1398-8991'!$A$2,IF(assortment_total[Catalog number]='1398-8991'!$B6,assortment_total[Order pick location]),0)),"Niet gevonden")

Je kunt "Niet gevonden"
ook verwisselen voor "" of iets anders.
 
Laatst bewerkt:
Heel erg bedank @jverkerk

Ik ga voor de XLOOPUP formule met de IFERROR.

de andere wert bij mij niet omdat ie naar B6 blijft kijken.
 
Die andere moet je ook A2 vastzetten $A$2
 
Deze is andersom met gedefinieerde namen.
 

Bijlagen

  • TestFile2.xlsx
    17,4 KB · Weergaven: 1
Terug
Bovenaan Onderaan