xml aanpassingen niet meteen zichtbaar

Status
Niet open voor verdere reacties.

Merijnbosma

Gebruiker
Lid geworden
7 jun 2011
Hallo,

Ik ben met een site bezig en heb ook wat dingetjes waarbij ik XML bestanden nodig heb. Nu ben ik wat dingen aan het aanpassen maar alles wat ik upload, daarvan zie ik meteen de wijzigingen na een F5-je alleen bij XML niet. In een paar gevallen duurde het wel een paar uur en verschilde het ook nog per pc of die de oude of de nieuwe versie weer gaf.

Waar kan dit aan liggen?

Ik gebruik expression web, win xp en filezilla.

Groeten Merijn

Het probleem is wat groter inmiddels :P nu wil die niks meer updaten van wat ik online zet :S 10 keer gecontroleerd of ik de goede bestanden pak, of ik ze op heb geslagen, pagina vernieuwd. paginabron controleren en die staat heel leuk gewoon op de oude versie :'( maar ik post dit wel ergens anders

Relax kijk eens of het bestand beschrijfbaar is

met welke programmatuur benader je de xml

Ik heb daar verder niks in aangepast maar het lijkt idd wel of sommige bestanden ineens niet meer overschrijfbaar zijn. Kan ik dat zien in filezilla bij rechten?

Ik heb nu alle rechten goed gezet (hoe dat dan veranderd is, geen idee) maar xml bestand is ook wel overschreven maar ik zie de aanpassingen niet direct. Dit viel me vorige week ook al een keer op, kijk ik op de pc naast me doet ie het wel en thuis bij mij weer niet en van iemand anders hoor ik dat die het wel weer doet. :S
Ik snap dr niks van :P

Welkom bij mogelijks web2.0 nu browser ?? en of bestuuringsystemen ectra wat jij denkt dat verschilt van die computers

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan