Hi, ik werk met access en VBA. In VBA vul ik een tijdelijke tabel met XML commando's. Gaat allemaal prima. Maar nu wil ik deze tabel exporteren naar een XML bestand. ik gebruik herivoor het volgende commando:
Application.ExportXML ObjectType:=acExportTable, DataSource:="Incassobestand", DataTarget:="M:\Temp\incasso.xml"
Nu wordt inderdaad de incasso.xml aangemaakt, maar met de volgende inhoud:
<Incassobestand><XMLregel><CstmrDrctDbtInitn></XMLregel></Incassobestand>
<Incassobestand><XMLregel><GrpHdr></XMLregel></Incassobestand>
enz.
Mijn tijdelijke tabel heet incasso, en de veldnaam in het record heet XMLregel. Je ziet het al, de bestands- en veldnaam wordt om de feitelijke xml regel (de inhoud van mijn records) gezet. Mijn vraag is hoe ik dus alleen de inhoud naar mijn XML bestand kan exporteren. Dus zo:
<CstmrDrctDbtInitn>
<GrpHdr>
enz.
Wellicht gebruik ik niet het juiste commando, maar met google kom ik er niet echt achter wat er nou mis is. Alvast bedankt voor de hulp.
Mvg. Tigo
Application.ExportXML ObjectType:=acExportTable, DataSource:="Incassobestand", DataTarget:="M:\Temp\incasso.xml"
Nu wordt inderdaad de incasso.xml aangemaakt, maar met de volgende inhoud:
<Incassobestand><XMLregel><CstmrDrctDbtInitn></XMLregel></Incassobestand>
<Incassobestand><XMLregel><GrpHdr></XMLregel></Incassobestand>
enz.
Mijn tijdelijke tabel heet incasso, en de veldnaam in het record heet XMLregel. Je ziet het al, de bestands- en veldnaam wordt om de feitelijke xml regel (de inhoud van mijn records) gezet. Mijn vraag is hoe ik dus alleen de inhoud naar mijn XML bestand kan exporteren. Dus zo:
<CstmrDrctDbtInitn>
<GrpHdr>
enz.
Wellicht gebruik ik niet het juiste commando, maar met google kom ik er niet echt achter wat er nou mis is. Alvast bedankt voor de hulp.
Mvg. Tigo