sebastiaanos
Nieuwe gebruiker
- Lid geworden
- 21 nov 2008
hallo,
ik heb met XML in UI Custimizer een dropdown knop gemaakt met sub knoppen in Word 2007 waar je verschillende files mee kan openen, en het met VB een functie gegeven. alleen nu wil dat die eigenlijk automatish de files uit de map haalt en ik ze in het sub menu zie, zodat ze dus gemakkelijk kunnen worden toegevoegd.
iemand enig idee b.v.d.
dit is een stuk van mijn code:
ik heb met XML in UI Custimizer een dropdown knop gemaakt met sub knoppen in Word 2007 waar je verschillende files mee kan openen, en het met VB een functie gegeven. alleen nu wil dat die eigenlijk automatish de files uit de map haalt en ik ze in het sub menu zie, zodat ze dus gemakkelijk kunnen worden toegevoegd.
iemand enig idee b.v.d.

dit is een stuk van mijn code:
Code:
<?xml version="1.0" encoding="UTF-8" standalone="yes"?>
<customUI xmlns="http://schemas.microsoft.com/office/2006/01/customui" onLoad="RibbonControl.Onload">
<ribbon>
<tabs>
<tab idMso="TabAddIns" label="BALK">
<group id="group1">
<menu id="menu3" keytip="A" screentip="ABC" supertip="AAA" description="Menu" label="Templates" showImage="false" itemSize="normal">
<menu id="menu4" keytip="e" screentip="ABC" supertip="AAA" description="Menu" label="&Gensys" showImage="false" itemSize="normal">
<menu id="menu41" keytip="e" screentip="ABC" supertip="AAA" description="Menu" label="&Template Healthcheck" showImage="false" itemSize="normal">
<button id="button411" label="button411" onAction="RibbonControl.button411_Clicked"/>
</menu>
<menu id="menu42" keytip="e" screentip="ABC" supertip="AAA" description="Menu" label="&Template standaard" showImage="false" itemSize="normal">
<button id="button422" label="button422" onAction="RibbonControl.button422_Clicked"/>
</menu>
</menu>
Laatst bewerkt door een moderator: