Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat is niet onwerkbaar veel, ik heb geloof ik 12 netwerken om mijn huis heen en bij mij werkt het prima.
Staat je router toevallig dichtbij een andere stralingsbron? Bijv. Magnetron, babyfoon, draadloze deurbel. etc. Die werken namelijk allemaal op 2.4Ghz.
Is er een mogelijkheid om op 5Ghz te werken. Met 5Ghz heb je minder last van storingen omdat die frequentie nog niet zoveel wordt gebruikt.
Al inSSIDer gebruikt voor een 'vrij' kanaalnummer? Ik vond het niet helemaal duidelijk uit je terugmeldingen of je daar al mee gewerkt had.
Hier te downloaden.
Tijs.
Als je de Belkin nog hebt zou ik deze is om flashen naar Tomato of Ddrwt software
Deze heeft beter bereik en is stabieler, werk zelf al maanden met Tomato op een Linksys E4200 en heb een veel beter bereik en stabieler netwerk.
https://sites.google.com/site/compu...dbreedte-beperken-met-QoS:-kies-liever-Tomato
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.