Hey mensen
Ik heb een vraagje.
Wij werken hier met Autocad 2002 en Automanager workflow
Nu hebben wij ook bepaalde .TIF files die soms bewerkt moeten worden.
In 2000 was dit geen probleem, hiervoor hadden we Kodak Imaging.
Echter in XP zat dit er niet meer bij wat dus een gigantisch probleem was.
Na ongeveer een dagje rotzooien wist ik Kodak Imaging zo te maken dat je hem op XP kon zetten, en hiervoor dus een aparte installer gemaakt en alles erop en eraan.
Echter nu het probleem
Als wij nu in Automanager workflow aangeven dat we de tekening willen bewerken dan krijgen we deze error
Nu heb ik zelf al wat vergelijkingen gedaan met de Windows 2000 pc's en de XP pc's maar ik kan er niet achterkomen.
Waar ik wel achter ben gekomen door middel Filemon is dat hij verwijst naar een INI bestand.
Echter als ik dit INI bestand open lijkt het deels gecodeert waardoor ik dus niet goed kan zoeken waar het aan ligt.
Ook zijn er nog bepaalde .lsp files waarmee bepaalde acties worden uitgevoert
Hieruit wist ik deze opdrachtregel te halen:
(runprogram (strcat "\"C:\\Program Files\\Windows NT\\Accessories\\ImageVue\\kodakimg.exe\" \"" (splitpath (getdocfield) 1) (splitpath (getdocfield) 2) (substr (trim (getfield "tekeningnr")) 1 13) ".tif\"") nil)
Echter staat de exe, kodakimg.exe, in die map.
Ik ben nu ten einde raad en er zit hier nogal wat spoed achter.
Heeft iemand misschien een idee ?
Indien er meer info nodig is laat het maar weten.
Mvg.
Vincent van Walsum
Ik heb een vraagje.
Wij werken hier met Autocad 2002 en Automanager workflow
Nu hebben wij ook bepaalde .TIF files die soms bewerkt moeten worden.
In 2000 was dit geen probleem, hiervoor hadden we Kodak Imaging.
Echter in XP zat dit er niet meer bij wat dus een gigantisch probleem was.
Na ongeveer een dagje rotzooien wist ik Kodak Imaging zo te maken dat je hem op XP kon zetten, en hiervoor dus een aparte installer gemaakt en alles erop en eraan.
Echter nu het probleem
Als wij nu in Automanager workflow aangeven dat we de tekening willen bewerken dan krijgen we deze error
Nu heb ik zelf al wat vergelijkingen gedaan met de Windows 2000 pc's en de XP pc's maar ik kan er niet achterkomen.
Waar ik wel achter ben gekomen door middel Filemon is dat hij verwijst naar een INI bestand.
Echter als ik dit INI bestand open lijkt het deels gecodeert waardoor ik dus niet goed kan zoeken waar het aan ligt.
Ook zijn er nog bepaalde .lsp files waarmee bepaalde acties worden uitgevoert
Hieruit wist ik deze opdrachtregel te halen:
(runprogram (strcat "\"C:\\Program Files\\Windows NT\\Accessories\\ImageVue\\kodakimg.exe\" \"" (splitpath (getdocfield) 1) (splitpath (getdocfield) 2) (substr (trim (getfield "tekeningnr")) 1 13) ".tif\"") nil)
Echter staat de exe, kodakimg.exe, in die map.
Ik ben nu ten einde raad en er zit hier nogal wat spoed achter.
Heeft iemand misschien een idee ?
Indien er meer info nodig is laat het maar weten.
Mvg.
Vincent van Walsum