XP activeren.

Status
Niet open voor verdere reacties.

B.Kat

Gebruiker
Lid geworden
10 jul 2001
Beste mensen,
Ik heb weer eens een probleem, en wel het volgende:
Ik ben overgegaan van tel. internet naar kabel internet,
dus er moest een netwerk kaart geplaatst worden.
Om aldus op internet te kunnen moest de naam van de computer gewijzigd worden. Toen ik dat had gedaan en er een herstart plaats vond ,kwam er de mededeling dat Win XP opnieuw geactiveerd moest worden.
Dus geprobeert maar ik krijg het niet voor elkaar om via internet te activeren.( krijg steed de mededeling dat activatie niet is gelukt en probeer het een andere keer opnieuw). Wat moet ik nu doen om het zaakje draaiende te krijgen?
Vr.gr. B.Kat.

Mensen in Nederland die problemen hebben met het activeren van hun product kunnen bellen met het Microsoft Product Activation Contact Center:
GRATIS via 00800 ACTIVATE (00800 22848283)
+ 44 870 2411963

Het probleem bij Windows XP is dat je die eigenlijk maar een keer kunt activeren. Als je een probleem hebt gehad en je systeem vraagt voor opnieuw te activeren, rest je niets anders om bovenstaand nummer te bellen en je probleem uit te leggen en dan krijg je hoogstwaarschijnlijk weer een nieuwe serienummer waarmee Windows XP opnieuw wordt geactiveerd.

Succes,

Limbo

Eén keer? Nee hoor. Enige keren, stuk of drie.
Maar onlangs had ik ook weer zo'n probleem, ik had een image (back-up van C) teruggezet en toen moest ik opnieuw activeren. Dat lukte eerst niet via internet, moest bellen. Dit mislukte (...) en toen ik het daarna nog een keer via internet probeerde lukte het wel! (De wondere wegen van Microsoft.)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan