XP Activeren

Status
Niet open voor verdere reacties.

Saartje

Gebruiker
Lid geworden
27 mrt 2002
Berichten
306
Ik heb een Dell computer waar XP al standaard opstond en ik wilde XP upgraden. Nu ging dat goed totdat ik moest activeren. Ik denk zelf al dat het komt omdat ik internet niet heb ingesteld tijdens dat upgraden. Maar het vind de activeringsserver niet.
Ik geraak dus niet in Windows. Als ik de computer opstart gaat hij bijna tot windows maar vraagt telkens om te activeren en/of registreren van Windows. Als ik dat niet doe kom ik niet verder.
Ik heb ook al gezien dat ik telefonisch kan activeren, wat ik nog ga proberen. Maar moet ik internet dan opnieuw op die computer doen?
Euh.... help me a.u.b.?
 
Ik zou het gewoon telefonisch doen. Kunnen ze je ook stap voor stap uitleggen hoe je in Windows geraakt. Dan ben je ook sneller klaar.
 
als het goed is kan je activatie/registreren ook uitstellen.
Je moet binnen 30 dagen na installeren win xp activeren, hierna zal deze niet meer werken.

Maar waarom heb je xp geupgrade met xp?? kan het niet helemaal volgen. is het wel de zelfde versie als die je met de pc hebt gekregen? zit er niet een recovery cd bij de pc??
 
Ik ben een beetje koppig (lees: idioot) bezig geweest :D
Ik wilde Norton terug op de computer omdat ik die verwijderd had, om XP opnieuw te installeren. Maar toen had ik voor upgraden gekozen.
Er zat maar 1 cd bij het pakket waar Windows XP opstond en er stond ook SP1 op.
Het enige wat ik nu hoop is dat XP en internet weer werkt. Dus zal ik maar eens bellen als ik terug thuis ben.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan