xp activeren

Status
Niet open voor verdere reacties.

zwolski

Gebruiker
Lid geworden
23 apr 2006
Hallo,

Ik heb op mijn comp. XP!
Ik heb geprobeerd om op een andere PC ook XP te zetten. Dit is telefonisch gelukt.
Het probleem is dat mijn eigen computer over 3 dagen weer moet worden geactiveerd. Je kunt dus een legale versie van XP maar op 1 comp. installeren helaas.

Laatst bewerkt door een moderator:
Oplossingen genoeg.
Maar lees de huisregels eens.
Als je die gelezen hebt dan kom je maar eens terug op deze vraag.

zwolski zei:
Hallo,

Ik heb op mijn comp. XP!
Ik heb geprobeerd om op een andere PC ook XP te zetten. Dit is telefonisch gelukt.
Het probleem is dat mijn eigen computer over 3 dagen weer moet worden geactiveerd. Je kunt dus een legale versie van XP maar op 1 comp. installeren helaas.

Dat heb je goed gezien, bedankt voor de mededeling, misschien eens tijd om na een jaar proefgebruik een versie er bij te kopen? Schijnbaar vind je het goede software, daar mag toch best wat tegenover staan?

Allereerst excuses voor het plaatsen van deze vraag waar verkeerde interpetaties uit voortkomen!

Maar wat ik eigenlijk bedoel is of er ook legale oplossingen zijn.
Ik heb namelijk een origenele XP cd.

Een legale oplossing om XP op meedere pc's te installeren is meer Licenties aan te schaffen. Een Licentie mag maar op 1 computer gebruikt worden. Voor de zakelijke markt is er nog een andere mogelijkheid.

Hoe kan ik aan meer licenties komen?

Kan dat alleen dmv een nieuwe XP versie aan te schaffen?

In feite wel, je koopt namelijk een licentie en daar wordt software bij meegeleverd
Lees de E.U.L.A. maar eens door (End User License Agreement).
Er wordt daarin zelfs expliciet aangegeven dat je na het installeren op een andere PC onmiddelijk de oude installatie dient te wissen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan