XP autopatcher

Status
Niet open voor verdere reacties.

madmuppet

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
5 dec 2001
Er bestaat een offline-update mogelijkheid om alle patches en updates voor XP in één keer met één bestand uit te voeren. Programma dat dit mogelijk maakt heet Autopatcher (zie ook www.autopatcher.com)

Prachtig, maar….. ik snap het niet. Na downloaden en installeren heb ik een folder die vol staat met alle patches en updates. Via autopachter.exe opent het programma, dat vervolgens een mooi overzicht fabriceert van de beschikbare updates en patches, keurig gerangschikt in categorieën. Afhankelijk van de kleur text waarin deze worden weergegeven, kan je de relevantie van alle onderdelen zien.

De hamvraag… wat moet ik ermee? Als ik kies voor “update” gaan er twee voortgangs-metertjes lopen, die binnen 10 seconden aangeven klaar te zijn. Kortom: volgens mij gebeurt er niets?

Wel de Nederlandse versie voor XP NL gebruikt?
Of heb je UK?

Overigens worden alleen de bestanden die nog niet zijn aangepast, veranderd, volgens mij, kun je dat ook aangeven.

Laatst bewerkt:
de nederlandse, ja.

ik weet HEEL zeker dat er een aantal van de patches enzo nog niet geinstalleerd zijn. Sterker nog... ik denk dat er het laatste jaar niet of nauwelijks een update is uitgevoerd.

Een paar maand geleden de laatste keer voor/bij iemand gebruikt, geen probleem, ik zal hem eens op een oudje hier proberen, de nieuwste versie, dan geef ik hier wel even het resultaat.

PS, werkt hier prima, heb dan ook geen oplosing voor je, misschien alleen je antivirus uit zetten.

Laatst bewerkt:
volgens neowin net is autopatcher nl niet helemaal 100% in orden er mankeer nog het,
een en ander aan. het probleem dat jij dus heb had ikgisteren bij iemand ook,
gek genoeg werkt de engelse versie geheel fout loos maar die kan je niet instaleren op,
een nederlandse windows xp versie.
ik raad je aan de tread van auto patcher in de gaaten te houden op neowin net forum.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan