XP blijft hangen met Logitech keyboard

Status
Niet open voor verdere reacties.

blacksheep

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
21 nov 2000
Ik gebruik Windows XP Pro. Heb een Logitech internetnavigator keyboard. Nadat ik de software gedownload en geïnstalleerd had, bleef Windows prompt hangen bij het afsluit. Ik heb de USB hubs uitgevinkt, dat hielp niet. De software verwijderd en Windows sluit weer goed af. Is er een oplossing, want ik vind het werken met dit keyboard handig.

heb je al eens gekeken op de logitech site voor de laatste drivers?

Ik heb zelf ook zo'n Keyboard (met draad) en heb ook de laatste update gedaan en geen probleem.
Misschien kun beter eerst de driver installeren die je erbij gekregen hebt en daarna de update.

Is dit de USB uitvoering?
Kijk eens in je bios of daar USBkeyboard legacy support op enabled staat. Het zou er weinig mee te maken moeten hebben, maar mijn ervaring is, dat het in sommige gevallen helpt.

JHeb je de ,,it215nld'' van logitech gedownload

Idd WillWell die drivers zijn gedownload. Dit is inderdaad de USB uitvoering.

De instellingen in de Biosveranderd en op enabled gezet. Ook dit helpt niet. Wie oh wie?

Michel,

Dank voor de moeite, maar die optie had ik al uitgeprobeerd. Dit helpt niet. Ik heb nu de Logitech software uitgeschakeld. Het vervelende is, dat de originele cdrom die ik bij het toetsenbord heb gekregen, niet door XP kan worden geïnstalleerd. XP heeft zelf het toetsenbord herkend en de drivers geïnstalleerd. Als ik de CDrom plaats, dan krijg ik als antwoord dat mijn systeem installeren niet toelaat, terwijl het wel geschikt is voor 2000

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan