XP blijft rebooten en valt uit

Status
Niet open voor verdere reacties.

DivXz_BuRNeR

Gebruiker
Lid geworden
5 mrt 2002
Tja...waar zal ik beginnen...even samenvatten maar

Heb gister (en vandaag weer :( ) XP opnieuw geinstalleerd, omdat ie TELKENS problemen had met opstarten en altijd in een soort slaapstand ging waar die absoluut niet meer uitkwam...

Dan werd het weer voeding eruit rukken, knop 5sec. ingedrukt houden etc etc. Na een keer over 15 deed die het dan weer :confused:

Nu alles is geformatteerd start hij af en toe nog steeds ZOMAAR opnieuw op :confused:

En net was ik ff bakkie koffie doen, half uur later weer terug en hoppa, zit ie weer die die gekke slaapstand ofzo :confused:

Scherm staat uit, pc (lijkt) nog aan te staan: voeding hoorbaar, ventilatoren draaien etc etc.
Owja en de lichtjes van de HD branden constant ;/

De enige optie dan is die knop 5sec ingedrukt houden en rebooten...wat heeel soms lukt; meestal start ie dan opnieuw op en 5 tellen later weer en ga zo maar door...

Wat is er in godsnaam aan de hand met dat ding!?

Iets met de BIOS neem ik aan, aangezien de 200GB HD is geformatteerd en windows er fris opstaat.

bvd!,

En uiteraard staat mijn windows energiebeheer op: HD uitschakelen NOOIT en beeldscherm ook nooit ;)

Iemand ervaring met APM? (Advanced Power Management in de BIOS

Volgens mn collega op stage zou het daar aan kunnen liggen. BIOS is al gereset maar (volgens hem) zet windows std. die ongein aan.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan