XP crasht na update

Status
Niet open voor verdere reacties.

elievens

Gebruiker
Lid geworden
16 mrt 2006
Berichten
10
Mijn Dell PC werkte prima, tot ik XP updates installeerde. Nu klapt systeem er iedere keer uit, met kritische systeemfout en sluit dan af. Na opstarten automtische foutmelding verzonden en als reactie dat het met stuurporgramma te maken heeft, maar niet duidelijk welk.

Hoe los je dit op ?

Vr. grt,

Eduard
 
Welkom op de Helpmij!

Apparaatbeheer opstarten en welk apparaat vertoont kruizen / uitroeptekens ?
 
Opstarten met F8 herhaaldelijk indrukken, daarna kiezen voor systeemherstel NADAT de veilige modus is geactiveerd.

Suc6!
 
Pasja zei:
Opstarten met F8 herhaaldelijk indrukken, daarna kiezen voor systeemherstel NADAT de veilige modus is geactiveerd.

Suc6!

Gedaan, teruggezet naar datum voor dat ik updates had geinstalleerd, maar geen effect.
 
Even binnen apparaatbeheer kijken welk apparaat mogelijk een kruis of uitroepteken vertoont?
 
Pasja zei:
Even binnen apparaatbeheer kijken welk apparaat mogelijk een kruis of uitroepteken vertoont?

Helemaal geen probleem.
Alles doet het, tenminste volgens apparaatbeheer.

Systeemherstel levert niets op.

Foutcode leidt naar probleem met videokaart, maar voor de xp update deed die het ook prima. Hardware acceleratie uitgezet, conform bypass instructie microsoft. Klapt er weer net zo hard uit.

Er zit aparte TV kaart in, zou het helpen die er uit te halen ? Deed het ook prima en geeft in apparaatbeheer geen foutmelding, maar is enige exotische aan het systeem.
 
Heb je soms Nvidia?
Ik heb ook Dell en mijn pc pikt niet alle updates wat videokaart betreft.
Let op het nummer van de driver die 'goed viel'.
Ga eens in app.beheer bij je videokaart terug naar de vorige driver.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan