XP doet echt raar...help me

Status
Niet open voor verdere reacties.
Als de rest er dan nog steeds uitziet aslof ie in veilige modus staat, dan moet je de rest van je instelingen nog even aanpassen of je videokaart is overleden.
refreshrate staat op 65-85 Hz en je kleuren op 32 bits?

Hij staat op 60 HZ...anders gaatie uit, en de kleuren staan wel op 32, maar kan j videokaart OPEENS kapot gaan:O? Ik begin er eigelijk al aan te wennen...maar het is neit plezierig...ik moet nog steeds w88 als die opstart ong. 3-4 minuten en de beld is veilige modus.... taakbalk enzo de vormgeving dus...weet niemand iets...?:confused:

mijn beeldscherm zelf gaat uit, hij wordt zwart en dan druk ik aan/uit op de beeldscherm en dan doetie t weer (ouwe beeldscherm??)
:confused:

Maar ik heb het over de vernieuwingsfrequentie van je beeldscherm.
Dat kun je aanpassen. Die van mij staat op 85 en geeft dan pas mooi beeld.

Mijn pc doet alles weer normaal....alles werkt nu perfect, vormgeving etc. is weer normaal....Ik heb Windows-Update gedaan. MAAR hij start nog steeeds sloom op. Hopelijk weet iemand wat er mis is...bedankt voor jullie hulp..!!:thumb:

Welke programma's starten er allemaal mee op, wanneer je de PC aanzet?
Dit kun je nakijken door Start-->Uitvoeren-->msconfig--> enter
Daar kun je al een heleboel programma's uitvinken die nodeloos mee opstarten, maar wees voorzichtig. Maar bijvoorbeeld Microsoft Office kun je uitvinken en zo zijn er nog een paar.
Het is bijvoorbeeld erg slim om, wanneer je niet weet wat iets is, tegelijkertijd een schermpje met Google op te laten staan en iedere keer even in te toetsen wat je voor je neus ziet, dan kiom je er vanzelf achter wat niet mee op hoeft te starten.
Ik neem aan dat je inmiddels zelf al Ad-aware en Spybot Search & Destroy hebt laten draaien?
En dat je de temp mappen hebt geleegd?
En dat je de PC hebt gedefragmenteerd?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan