Xp doet heel raar

Status
Niet open voor verdere reacties.

sanderisbestok

Gebruiker
Lid geworden
3 jan 2009
Berichten
240
Hallo,

Sinds een tijdje doet mijn PC echt heel raar. Het ging een hele tijd goed maar toen.
Opeens deed Windows Internet Explorer het niet meer. Geen ramp ik dacht ik wou Chroom altijd al eens uit proberen (bevalt erg goed). Toen deden mijn progamma's die normaal altijd automatische opstarten het opeens ook niet meer. Wist niet wat er aan de hand was maar als dat niet opstarten had ik geen internet verbinding. Dus ik klik het progamma aan met mijn linker muisknop aan. Maar dat deed het niet een maar blijven klikken en klikken, maar er gebeurde niet meer dan dat het icoontje van het progamma wat lichter werd. Nou lijkt dat niet zo erg maar het is best irritant als je alle progamma's met je linkermuisknop moet aanklikken. En dan komt nog de slagroom op het taartje hij maakt geen Shorcuts meer.

Nou zou ik graag willen weten hoe ik dit alles: geen shortcuts, Progamma's met rechter muisknop, automatische opstarten en Internet explorer (nodig voor school) het weer doen zonder dat ik windows moet resetten want dat ging de vorige keer grandioos fout.

Gr Sander
 
Ik zou er eens goede virusscanner op loslaten

Ron

Ik heb er al een aantal verschillende virusscanners over heen gehaald maar geen enkele vindt iets raars. We hebben er ook een geprobeerd die heel sterk was ofzo van dokter nog wat maar er kwam niks uit
 
En dat alles in 1 x?
hoelang is dat al geleden dat dit gebeurd?
system herstel dagie terug in tijd.?
 
Ja wat die eene hier boven me zeg :p /\
/ \
/ \
Hier
Boven
me
dat zal ik ook even doen ;p als je de CD nog heb neem ik aan.
 
Gelukt

Ik heb mijn PC volledig gereset met een cd van mijn oom. (IK blijk dus mijn oude XP ook van hem te hebben) Maar het is gelukt allemaal van harte bedankt
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan