xp driver installeren

Status
Niet open voor verdere reacties.

dejobse

Gebruiker
Lid geworden
7 jul 2008
Berichten
722
hallo ik heb een toshi laptop p200-1cn waar ik graag xp op zou hebben staan(heb een legale installatie cd) maar als ik hem probeer te installeren dan zegt hij dat er geen harde schijf aanwezig is, dit komt doordat er geen er geen driver aanwezig is voor xp de driver heb ik maar ik heb geen usb floppy dus kan hem ook niet via floppy installeren.
weet er iemand om het anders te doen?, als er iemand met slipstreamen komt dan moet je het even heel goed uitleggen want ik had het al is geprobeerd maar dat was niet gelukt:s
 
probeer eens het via een programma te doen.
Driver max is gratis, je moet je alleen registeren om het te gebruiken.
 
In sommige gevallen kan het zijn dat je gewoon de drivers op een USB stick zet, en dat je USB als A drive kan herkent worden, dat is bij mij ook het geval bij mijn GigaByte moederbord.
 
nee dat laatste gaat niet maar de rest ga ik morgen terug uitproberen


dank jullie voor de reacties!!!!
 
nee, slipstreamen met de xp harde schijfdriver gaat niet^^ maar tog bedankt^^
 
is het een sata schijf?
zo ja kijk dan eens in de bios of je die harddisk wel ziet?
 
in de bios ziet hij hem maar het gaat om een vista pc he

(ps , euuh puppie?, hoe was het reisje naar engeland :D)
 
ik weet niet of jullie het juist begrijpen, het slipstreamen verloopt goed maar by het installeren van windows loopt fout dan kan je zooveel kiezen ik heb geen idee wat ik dan moet doen (ik heb alles wel gwn al is uitgeprobeerd maar miss dat ik nog iets speciaals)


maar er moet tog een prog bestaan dat de setup emuleert en de drivers egt kan installeren of gewoon de drivers er rechtstreeks inzetten, of dit moet je tog ook zelf kunnen doen:moeilijk gaat ook!
 
is het een vaste kast of een laptop
als het een pc kast is koop dan voor 10 euro een diskdrive en gebruik de diskette voor je sata.
is het een laptop kun je dan instellen dat usb je eerste opstart is.
zo ja maak dan een xp op usb.
 
als je van usb kunt opstarten dan zou je xp op een usb stick kunnen zetten.
dan kun je opstarten en zou je de sata schijf kunnen benaderen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan