XP en draadloos internet

Status
Niet open voor verdere reacties.

Doeversoft

Gebruiker
Lid geworden
14 aug 2006
Dus ik heb een schone installatie met XP. bij het zoeken naar de driver voor internet vraagt hij om de cd om de driver te installeren. deze heb ik al lang niet meer. ik heb het hele internet afgezocht om deze driver alsnog te vinden maar vele sites bestaan niet meer of hosten de bestanden niet meer. iemand enig idee hoe ik alsnog online kom met de laptop?.

de XP is SP 2
modem: Livebox van Orange
dongle: Sagem (802.11b/g)

Dus ik heb een schone installatie met XP. bij het zoeken naar de driver voor internet vraagt hij om de cd om de driver te installeren. deze heb ik al lang niet meer. ik heb het hele internet afgezocht om deze driver alsnog te vinden maar vele sites bestaan niet meer of hosten de bestanden niet meer. iemand enig idee hoe ik alsnog online kom met de laptop?.

de XP is SP 2
modem: Livebox van Orange
dongle: Sagem (802.11b/g)

raadpleeg dan de klante service van sagem,stel daar je vraag

Tsja, nooit zomaar een herinstallatie starten zonder dat je vooraf de drivers hebt veiliggesteld of weet waar ze te downloaden zijn.
Misschien kun je hier wat vinden van je draadloze netwerkapparaat.

Tijs.

Laatst bewerkt:
Hoi, maak hier je keuze tss een multipack van xp drivers en laat hem op de cd zoeken achter de juiste driver,bij mij heeft het al verschillende keren gewerkt.

Gr. Jan

Tsja, nooit zomaar een herinstallatie starten zonder dat je vooraf de drivers hebt veiliggesteld of weet waar ze te downloaden zijn.
Misschien kun je hier wat vinden van je draadloze netwerkapparaat.

Tijs.

dit was niet zo'n situatie waarbij je denkt. hé laat ik is de boel formatteren.
uiteindelijk, na het installeren van verschillende drivers is het gelukt. dus dank jullie wel.

Ik begrijp je reactie op mijn stuk niet echt, maar fijn dat de driver-links tot resultaat hebben geleid. :)

Tijs.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan