xp en hard disk in rust .....

Status
Niet open voor verdere reacties.

Leon25

Gebruiker
Lid geworden
28 jun 2007
Berichten
420
Hallo Lezer,

indien je XP en een doorsnee PC gebruikt kan het dan voorkomen dat het ledje v d HD ook een tijdje niet brandt ? Of is dat onmogelijk, maw : is een HD bij gebruik van XP ALTIJD actief ? Oplichten hier om de seconde eventjes, indien in 'rust' .....

Waarom die vraag : bij win 95 98 2k etc. prgr's steeds zo ingesteld dat de PC ook werkelijk bijna niks deed als ik er niet mee werkte. Dan kon je bv een video vh internet bekijken met je mediaplayer zonder dat de LED ook maar even oplichtte, de HD deed NIETS gedurende bv 10 minuten :).

dat XP met nogal wat zaken op de achtergrond bezig is, is bekend. Maar dat eea zo moet verlopen dat de HD altijd min of meer 'belast' is ..... vind ik nogal overdreven.

gr. Leon25 :cool:
 
Tnx :) fr antwoord : ik vind om dit ( link ) : HKEY_LOCAL_MACHINE->SYSTEM->CurrentControlSet->Services->Cdrom and change AutoRun to 0

in reg vind ik : Autorun REG_DWORD 0x00000001 (1)

domme vraag : hoe verander ik het nu ?
 
gelukt

Heb de SH-S182D er even via apparaatbeheer uitgehaald : result : nog 30 seconden om de 5 sec een oplichting, dan, na uitzetten virus guard : niets meer, LED blijft uit :)! Domme vragen zijn er soms misschien toch wel, ik wist niet dat de LED IDE en HD activiteit weergeeft !

Leon25 :cool:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan